lenskapje kwijt
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Ik was laatst ook m'n dop kwijt, alles overhoop, nergens meer te vinden. Nou had ik in een weiland met kniehoog gras lopen zigzaggen, dus ff terug om te zoeken was er niet bij. Dus gelijk toen ik een nieuwe lens op ging halen een lenscap gekocht. Wat denk je de dag daarna: ik zit in de auto en wat komt er uit een vakje van m'n cameratas tevoorschijn 

Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ben er maar mee gestopt om de lenskapjes iedere keer weer er terug op te doen....werd er doodziek van om ze iedere keer weer ergens weg te stoppen en op te letten en te onthouden waar ik ze ook al weer had.
Liggen nu mooi thuis en stop mijn lensen zo in de tas en jas (zit een uv filter voor dus moet die maar als bescherming dienen.
Valt me trouwens mee dat ik alle achterdoppen trouwens ook nog heb...
Liggen nu mooi thuis en stop mijn lensen zo in de tas en jas (zit een uv filter voor dus moet die maar als bescherming dienen.
SwederD70 schreef:Ben er maar mee gestopt om de lenskapjes iedere keer weer er terug op te doen....werd er doodziek van om ze iedere keer weer ergens weg te stoppen en op te letten en te onthouden waar ik ze ook al weer had.

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Die Hama dingen gaan op gegeven moment toch los en dan verlies je de kap alsnog. Ik heb in de kap een minisculle gaatje geboord. Draadje erdoorheen knoopje gelegd. Aan de andere kant met een sleutelringhanger aan de riem van de camera bevestigd. Gaat tot nu toe goed.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl