D300 Live View hdmi output

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
butterflies

D300 Live View hdmi output

Bericht door butterflies » zo mei 25 2008 8:56 am

Hallo,
Is het mogelijk om de hdmi output van de nikon d300 te beschouwen als een volwaardig en hoogwaardig HD video signaal, dat eventueel ook kan worden vastgelegd als video?
Groetjes,
Rob

MartijnM
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door MartijnM » zo mei 25 2008 11:42 am

Volgens de handleiding is het HDMI-output signaal maximaal 1080i, dus net niet helemaal full-HD. Ik heb (nog) niet geprobeerd het op te nemen, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen...

Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...

butterflies

Bericht door butterflies » ma mei 26 2008 8:54 am

Rebyte schreef:Volgens de handleiding is het HDMI-output signaal maximaal 1080i, dus net niet helemaal full-HD. Ik heb (nog) niet geprobeerd het op te nemen, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen...

Mvg,
Martijn
Ik denk dat het ook wel kan, maar hoe, wat heb ik daarvoor nodig?

butterflies

Bericht door butterflies » za mei 31 2008 10:23 pm

Rebyte schreef:Volgens de handleiding is het HDMI-output signaal maximaal 1080i, dus net niet helemaal full-HD. Ik heb (nog) niet geprobeerd het op te nemen, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen...

Mvg,
Martijn
Ja theoretisch is het natuurlijk wel mogelijk, maar heb je ook enige suggestie hoe? Ik ben al op diverse computerfora geweest, maar men heeft daar nog geen passend antwoord op kunnen geven.

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door hans1956 » za mei 31 2008 11:20 pm

Ik heb mijn D3 wel al, middels HDMI, aan de LCD TV gehangen en het beeld is schitterend! Maar opnemen op een DVD recorder?? Lijkt me niet mogelijk. Reden is dat mijn DVD recorder wel een HDMI uitgang heeft maar geen ingang. Misschien komt dat nog. Of zeg ik nu iets raars?? :oops: :oops:

Gr. Hans
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”