MediaMarkt flyer

Discussies over ons favoriete merk
Sus

Bericht door Sus » do mei 29 2008 11:40 am

Robin schreef:
Sus schreef:Nu heb je bij de Macro ook weer een ster aanbieding ze verkopen er een D60 voor €639 met kitlens 18-55 2Gb geheugen en fototas.
Ik heb mijn D60 bij grobet gekocht aan €645 inclusief 4Gb geheugen en kitlens zonder fototas maar ik heb wel de kitlens met VR inplaats van de kitlens AF-S DX 18-55mm II die Macro verkoopt.
Er word gewoon geprofiteerd van de onwetendheid van de kopers.
Dit gaat weer helemaal nergens over. Heb liever een goede tas dan 2gb extra geheugen. MAar goed ......

Bij Fotokonijnenberg kost jouw set 621,- dus Grobet heeft geprofiteerd van jouw ontwetendheid ??

Dacht het niet, gewoon goed rond kijken, zie echt niet in waarom dit profiteren is. Als jij je setje 2e hands verkoopt ga je toch ook niet super laag aanbieden, er moet wel marge overblijven. En dat ligt bij sommige bedrijven nu eenmaal iets hoger dan bij andere.

Als je bij Fotokonijnenberg had gekocht ....
Bij Kamera-express kost het setje 579,-

Jemig zelfs Konijn "profiteerd" :o

En het setje van de macro is misschien zo "duur" omdat het via de importeur binnen is gekomen ipv grijze import ?
Ik heb mijn D60 al een tijdje en toen was het een goeie prijs Konijn was me toen onbekend.
Maar wat ik wil zeggen is dat Macro zijn D60 verkoopt met een eigenlijk verouderde lens, en dat hun klanten dat eigenlijk niet weten zonder zich daar in te verdiepen.
Bij een goeie fotowinkel daarentegen zal de D60 aangeboden worden met de VR lens of zal je kunnen kiezen tussen de oudere versie en de VR maar dan wel voordeliger dan de Macro.
Het is een beetje flauw van te zeggen dat je goed moet rondkijken, want de winkels doen er alles aan om klanten te mislijden door reklame te plaatsen die niet atijd duidelijk is.
Ik heb zo eens reklame van Macro gezien die de Nikon D50 in ster aanboden, dezelfde dag kwam ik daar en zoals ik verwachte geen enkele D50 te krijgen het is ze gewoon te doen om klanten te lokken en te hopen dat die zo ongeduldig zijn en wat anders kopen.
Als je die reklaamblaadjes afgaat met aanbiedingen is het steeds hetzelfde het is reeds uitverkocht of ze komen met andere smoesjes.
Bovendien al wat ik in de Macro koop van electrise apparaten heb ik problemen gehad.
Walkie talkies voor st niklaas: drie maal omgeruild steeds een toestel kapot. Luchtverfrisser van Phillips maakte kabaal om u tegen te zeggen terwijl die van mijn zuster nauwelijks te horen is (zelfde toestel van een winkel) Stoomstrijkijzer na 1maand kapot, drie weken zonder gezeten.
Microgolf oven van 1300 watt waar alle tijden op doosjes voor een oven van 800 watt moeten verdubbeld worden en dan nog nauwelijks warm zijn, mijn dochter heeft indentiek dezelfde van een gewone winkel en die werkt wel normaal. Ik heb hem gewoon weggesmeten en koop niets meer bij de Macro en ook niet bij Media Markt zelfs niet meer als het een stuk minder kost.

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » do mei 29 2008 8:54 pm

Ah, laten we het over luchtverfrissers en stoomstrijkijzers gaan hebben! :)

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do mei 29 2008 9:38 pm

Poll: wie heeft er een luchtferfrisser en/of stoomstrijkijzer?
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

MartijnM
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door MartijnM » do mei 29 2008 9:48 pm

evertfoto schreef:Klanten willen nog steeds voor niks op de eerste rij zitten.
Inlkmaar en omg. hadden we jarenlang "last" van de Flandria-reclames.
Als je de aanbieding wilde hebben bleek deze net verkocht te zijn.
Gelukkig (voor de consument) bestaat de fotozaak niet meer. Nu zit er een Ringfoto die helaas een beetje dezelfde weg inslaat.
Ha, lachen...Flandria... Ooit nog gewerkt in Heiloo (was maar studentenbijbaantje hoor)! :oops:

Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...

Sus

Bericht door Sus » do mei 29 2008 11:04 pm

Het is natuurlijk zo dat iedereen wil verdienen he dat begrijp ik wel maar als je zoals Media Markt doet of je de goedkoopste bent dan vindt ik dat ze dat maar moeten waarmaken.
Overigens dure spullen zoals hier het geval is kan je beter in een fotowinkel kopen waar ze je bovendien s'anderdaags nog kennen.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”