Lenzen voor een D40
Niets is onmogelijk. Maar daarom is het aan te raden wat de beoordelingen over de verkoper zijn. Wanneer dat 99,9% positief is, is er echt weinig te vrezen. De vier Sandisk kaartjes die ik de laatste maanden heb aangeschaft waren geen imitatie. Mijn ervaringen zijn op dit punt alleen maar positief.rbfoto.nl schreef:En een heel groot risico lopen dat je imitatiekaarten krijgt van een veel lagere kwaliteit.
Ik sta Roelof bij in zijn uitleg dat een D40 D40x en D60 nog zo slecht niet zijn.
Spijtig dat de serie overal afgeschoten word terwijl de meeste er zelf niet eens een hebben gehad.
Er is voor de doorsnee gebruiker genoeg glas te koop al blijf ik er zelf bij dat Nikon bv dringend een 50mm in AF-S moet uitbrengen maar die zou er volgens geruchten aan komen, ook Sigma heeft er een.
Als je geen objectieven hebt voor Nikon maakt het toch niet veel uit, je zoekt dan het juiste type (tweedehands valt gewoonlijk af maar zelf koop ik nooit tweedehands).
Overigens is het niet iedereens keus om met een kloefer van een camera rond te zeulen.
Ik vraag me soms ook dikwijls af welk bij Nikon het eerst verdwenen zal zijn de scherpstelmotor in de body of in het objectief.
De scherpstelmotor in de body word volgens mij in leven gehouden om geen klanten te verliezen die oud glas hebben maar ooit komt daar ook een einde aan.
Spijtig dat de serie overal afgeschoten word terwijl de meeste er zelf niet eens een hebben gehad.
Er is voor de doorsnee gebruiker genoeg glas te koop al blijf ik er zelf bij dat Nikon bv dringend een 50mm in AF-S moet uitbrengen maar die zou er volgens geruchten aan komen, ook Sigma heeft er een.
Als je geen objectieven hebt voor Nikon maakt het toch niet veel uit, je zoekt dan het juiste type (tweedehands valt gewoonlijk af maar zelf koop ik nooit tweedehands).
Overigens is het niet iedereens keus om met een kloefer van een camera rond te zeulen.
Ik vraag me soms ook dikwijls af welk bij Nikon het eerst verdwenen zal zijn de scherpstelmotor in de body of in het objectief.
De scherpstelmotor in de body word volgens mij in leven gehouden om geen klanten te verliezen die oud glas hebben maar ooit komt daar ook een einde aan.
Voor geheugenkaartjes kijk ik meestal even hier:
http://www.yordeal.nl/index.php?option= ... Itemid=949
www.yordeal.nl Snelle levering en slecht 1.50 verzendkosten.
Gewoon goed spul!
http://www.yordeal.nl/index.php?option= ... Itemid=949
www.yordeal.nl Snelle levering en slecht 1.50 verzendkosten.
Gewoon goed spul!
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ja. Onder Ultra II moet je niet gaan. De prijzen zijn trouwens tegenwoordig zo laag, dat het "dom" zou zijn een paar Euro uit te sparen.rimo schreef:dikkiedik,
Dat is inderdaad een goedkope site.
Ik betaal nu anders €12,50 voor een normale 2GB SanDisk.
Bij Yordeal betaal ik €12,75 voor een 2GB Ultra SanDisk
Zou je dit verschil ook merken in een D40 ?
Gr
Richard
volgens mij is de d40 kit nooit met de VR versie erbij, klasgenoot van mij heeft ook een D40 maar ook zonder VR, ik heb zelf de D60 kit, die was wel met VR, en achteraf zelf de 55-200 erbij gehaalt weer zonder VR, budget was beetje opdikkiedik schreef:Gefeliciteerd Richard,
Die 18-55 is zeker niet de VR versie (met stabilisatie)?