Nieuwe Nikon tussen D40 en D80 + 5 nieuwe pro lenzen
Nieuwe Nikon tussen D40 en D80 + 5 nieuwe pro lenzen
Hallo Allen,
Binnen nu en eind deze maand word er een nieuwe Nikon 10 mp camera voorgesteld, deze camera komt tussen de D40 en de D80
De naam is nog niet officieel bekendgemaakt maar zal naar alle waarschijnlijkheid D60 gaan heten hoewel er in een geheime e-mail ook een naam in de D1SL is geopperd.
Tevens verschijnen er 8 nieuwe coolpix compacten waaronder een niewe high-end met externe flitsaansluiting. Introductie volgt op 8 februari.
Ook komt Nikon met een vijftal nieuwe Pro lenzen, allen met VR.
Ook volgt er nog dit jaar een FF camera.
Zodra ik meer feiten te horen krijg laat ik het jullie weten.
Antoine
Binnen nu en eind deze maand word er een nieuwe Nikon 10 mp camera voorgesteld, deze camera komt tussen de D40 en de D80
De naam is nog niet officieel bekendgemaakt maar zal naar alle waarschijnlijkheid D60 gaan heten hoewel er in een geheime e-mail ook een naam in de D1SL is geopperd.
Tevens verschijnen er 8 nieuwe coolpix compacten waaronder een niewe high-end met externe flitsaansluiting. Introductie volgt op 8 februari.
Ook komt Nikon met een vijftal nieuwe Pro lenzen, allen met VR.
Ook volgt er nog dit jaar een FF camera.
Zodra ik meer feiten te horen krijg laat ik het jullie weten.
Antoine
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gerrit,
Als er een FF komt, sta je dan de avond tevoren al voor de winkel
Groet, Cees
Kom ik je koek en zopie brengen
Als er een FF komt, sta je dan de avond tevoren al voor de winkel

Groet, Cees

Kom ik je koek en zopie brengen
Laatst gewijzigd door Cees op do feb 01 2007 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Zeer veel dank voor de leuke reacties.
Ik heb een drietal prachtige lenzen, en ik moet er niet aan denken deze op een 'half kleinbeeld' formaat camera te zetten. Want dat geeft een zeer onprettige verschuiving in de zoom bereiken. En het lenzen arsenaal uitbreiden met voor de huidige digitale camera’s geschikte lenzen zie ik niet zo zitten. Daarvoor hebben mijn huidige lenzen te veel gekost. En je zal niet snel een lens vinden die dit drietal zal overtreffen.
Met vr. gr. Gerrit

Ik heb een drietal prachtige lenzen, en ik moet er niet aan denken deze op een 'half kleinbeeld' formaat camera te zetten. Want dat geeft een zeer onprettige verschuiving in de zoom bereiken. En het lenzen arsenaal uitbreiden met voor de huidige digitale camera’s geschikte lenzen zie ik niet zo zitten. Daarvoor hebben mijn huidige lenzen te veel gekost. En je zal niet snel een lens vinden die dit drietal zal overtreffen.
Met vr. gr. Gerrit
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Zie je nou wel; het zat er gewoon in. Die Thom Hogan had het dus weer bij het rechte eind. Volg die man!
Ik vraag me wel af waar Nikon de R&D power opeens vandaan haalt.
En de prijs, wat denken jullie? Ik gok op een camera met pro-specificaties en dito prijs.
Dat betekent dat de amateurs nog 1,5 a 2 jaar zullen moeten wachten op een full frame onder de € 2.000.
GdePater; dat wordt dus wel een hele grote full frame sensor schoonswabberen hè!
Ik vraag me wel af waar Nikon de R&D power opeens vandaan haalt.
En de prijs, wat denken jullie? Ik gok op een camera met pro-specificaties en dito prijs.
Dat betekent dat de amateurs nog 1,5 a 2 jaar zullen moeten wachten op een full frame onder de € 2.000.
GdePater; dat wordt dus wel een hele grote full frame sensor schoonswabberen hè!