Antoine,
Werk jij bij Nikon Nederland, of doe je aan bedrijfsspionage?
Maar wel interessant.
Heb altijd al gezegd dat Nikon met een FF gaat komen.
Maar daar waren de meningen over verdeeld.
In november meen ik, heb ik gezegd dat er binnen een half jaar een FF komt, dus even afwachten ik heb tot eind April 2007 de tijd.
Ook wat betreft het feit dat Nikon een aantal FF objectieven uit de handel nam, was voor sommigen het bewijs dat er voorlopig alleen DX sensors gemaakt zouden worden.
Ook hier heb ik op geantwoord dat het heel goed mogelijk is dat Nikon met een nieuwe range aan objectieven komt die geschikt zijn voor FF.
Gezien jouw bericht zie ik dat als een bevestiging van mijn geopperde verwachtingen.
Sommige dingen kan je gewoon uitrekenen en zien.
Nikon KAN niet achter blijven, anders sterft het een wisse dood.
Gezien de marktwerking, aanbod van andere camera merken, de vraag uit de eigen gelederen en in technisch opzicht mee willen komen, MOET Nikon wel met FF komen en meer objectieven voor FF.
Kan niet anders, om voort te blijven bestaan.
Code: Selecteer alles
Hallo Allen,
Binnen nu en eind deze maand word er een nieuwe Nikon 10 mp camera voorgesteld, deze camera komt tussen de D40 en de D80
De naam is nog niet officieel bekendgemaakt maar zal naar alle waarschijnlijkheid D60 gaan heten hoewel er in een geheime e-mail ook een naam in de D1SL is geopperd.
Tevens verschijnen er 8 nieuwe coolpix compacten waaronder een niewe high-end met externe flitsaansluiting. Introductie volgt op 8 februari.
Ook komt Nikon met een vijftal nieuwe Pro lenzen, allen met VR.
Ook volgt er nog dit jaar een FF camera.
Zodra ik meer feiten te horen krijg laat ik het jullie weten.
Antoine
Bedankt Antoine
Groetjes George