Ik heb op m'n D200 al een nieuwe lap rubber, en ben regelmatig met lijm bezig om hoekjes vast te plakken...

Ze zeggen in Beverwijk trouwens dat het een westers probleem is: wij hebben het verkeerde soort zweet!

Heeft loszittend rubber ook al invloed op de beeld kwaliteit??rbfoto.nl schreef: Geeft dus een vertekend beeld.
Haha geinporemV70ORD5 schreef:Heeft loszittend rubber ook al invloed op de beeld kwaliteit??rbfoto.nl schreef: Geeft dus een vertekend beeld.
Nikon heeft dus echt een probleem.
rbfoto.nl schreef:Ik denk dat er ook mensen stemmen met een D40, D40x, D50, D60, D70, D70s, D80 of een D90.
Die camera's hebben dat probleem niet.
Geeft dus een vertekend beeld.
Kijk, dat is nou eens leuk. Gewoon even lekker een plaatsgenoot helpen, toppie man.Pancarans schreef:Da's mooi beroerd René.
Als ik je camera moet wegbrengen zeg het maar, ik kom er bijna dagelijks vrijwel langs.
Groet,
Irwan
Zelfde probleem met mijn D200, maar omdat we nog naar warmere oorden gaan in november, heb ik het vervangen van rubbers doorgeschoven naar december.remoss schreef:Ik dacht de dans te kunnen ontspringen want het rubber aan de voorzijde (bij de wijsvinger of secondaire instelwiel) bleef lang vast. En toen liep ik in Hong Kong met 35 gr en 90 procent vochtigheid. Nou, daar kan dus geen rubber tegen kan ik je vertellen.
Dat wordt binnenkort een bezoek aan Beverwijk ben ik bang.
Ja is goed man, we belluh!remoss schreef:Kijk, dat is nou eens leuk. Gewoon even lekker een plaatsgenoot helpen, toppie man.Pancarans schreef:Da's mooi beroerd René.
Als ik je camera moet wegbrengen zeg het maar, ik kom er bijna dagelijks vrijwel langs.
Groet,
Irwan
We gaan eerst weer eens een bakkie drinken hoor. Morgen?