Had al eerder een draadje gepost over de slechte ervaring die ik opdeed met Kamera Express bij de aankoop van mijn 14-24 2.8. Dat was al balen dus. Begin september maakte ik een serie foto's en merkte dat het inzoomen wat 'rafelig'ging. Het liep niet zo soepeltjes dus stuurde hem netjes op naar Nikon service in Beverwijk.
Na weken niets gehoord, maar eens gaan mailen. Niks bekend. Vanmorgen wederom gemaild en zowaar, na twee maanden (!!) kreeg ik een reactie. Althans, een prijsopgave....
Wij stellen vast dat het val- of stootschade betreft en de kosten zijn (schrik niet

Jawel, je leest het goed, mijn twee maanden oude objectief is twee maanden weggeweest en 'men' stelt vast dat ik er mee gevoetbald heb of zo, ruim élfhonderd euro!! Alleen al aan arbeid rekenen ze € 360,-
Ja, ik bén heel voorzichtig met mijn spullen, en nee, ik hou niet van voetballen (zeker niet met mijn objectieven)
Als ik een objectief van €1699.- koop dan verwacht ik enige vorm van kwaliteit en een prima service. Zelfs enige vorm van coulance hanteren ze niet. Ik ben dus teleurgesteld, voor mij géén dure Nikon spulletjes meer..
Albert