joepert schreef:
Overigens snap ik je frustratie best, maar om er nu in elk draadje dat gaat over kapotte apparatuur weer over te beginnen voegt niet erg veel toe.
Zal het er niet meer over hebben sorry hoor.
joepert schreef:
Overigens snap ik je frustratie best, maar om er nu in elk draadje dat gaat over kapotte apparatuur weer over te beginnen voegt niet erg veel toe.
Áls het garantie was wel ja...Veneboer schreef:Garantie krijg je van de winkelier (KE dus in dit geval) en niet van de fabrikant...
@wil Als je naar een ander topic verwijst is het wel zo makkelijk als je er een link bij plaatstwil schreef:Geen discussie wie de schade heeft veroorzaakt. En verzekert tegen nieuwwaarde. Niet gelijk vragen welke verzekering. Dit heb ik al in andere topics vermeld.
Jaja, nu moet ik zelf de zoekfunctie gebruiken om de link naar topic te vinden.Jizzy schreef:@wil Als je naar een ander topic verwijst is het wel zo makkelijk als je er een link bij plaatstwil schreef:Geen discussie wie de schade heeft veroorzaakt. En verzekert tegen nieuwwaarde. Niet gelijk vragen welke verzekering. Dit heb ik al in andere topics vermeld.