Zet je cursor op een kale plek van je scherm, rechter muisknop, eigenschappen, instellingenAntoinette schreef:Waar kan ik dat zien?
Ok, die staat dan op 800x600, de laagste mogelijkheid op deze monitor, op het briefje wat m'n ex heeft geschreven over een videokaart staat agp trouwens.Roelof schreef:Zet je cursor op een kale plek van je scherm, rechter muisknop, eigenschappen, instellingenAntoinette schreef:Waar kan ik dat zien?
Dat schijnt nauwelijks mogelijk te zijn in deze, daar wil ik dus (vooral omdat ik uiteindelijk natuurlijk gewoon een andere zal moeten kopen) liever niet meer in investeren. Maar traag is ie janoogle schreef:En is je pc ook traag? Want dan het ook ook lonen om er extra intern geheugen in te prikken (naast evt. een nieuwe videokaart)
Michael
Dan wordt alles wel erg klein op m'n beeldschermtoyah schreef:Of ga naar Start- instellingen-configuratiescherm en dan dubbelklikken op beeldscherm. Bij de Tab instellingen staat welke resolutie er wordt gebruikt en de kleurkwaliteit. De laatste zou op 32 bits moeten staan en de resolutie hangt oa af van de grootte van je beeldscherm. Maar toch wel minimaal op 1024 X 768.
Dan heeft een andere videokaart in elk geval geen zin, want die maakt het niks groter. Dan zou je ook een nieuwe (grotere) monitor moeten kopen. Natuurlijk zou je dat nu alvast kunnen doen en dan later een computer zonder monitor kopen. In dat geval kun je het beste een monitor kopen met een VGA en DVI aansluiting, omdat je niet weet wat je volgende computer voor uitgang heeft.Antoinette schreef:Dan wordt alles wel erg klein op m'n beeldscherm![]()
Hij staat op 32 bit, maar dan red ie niet groter dan 800x600, zet ik dat hoger schiet ie naar 16 bit.Léon Obers schreef: Bit-diepte, lukt het ook nog als je die op 24 bits zet inplaats van 32 bit?
Minder dan 24-bit mag echt niet, want dan heb je geen volledig kleurspectrum meer.
.