Overweg webdesign

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
Ome Jan
Forumlid
Forumlid

Overweg webdesign

Bericht door Ome Jan » wo jan 14 2009 1:47 pm

http://www.overweg.com/klanten.php
Ik was eigenlijk wel benieuwd of er hier nog mensen zijn die hier gesommeerd zijn.

Voor 400 euro per jaar een full-options website vind ik wel veel geld maar het ziet er wel erg strak uit!
Ik kwam deze site van Overwater design toevallig tegen omdat ik op zoek was naar een domeinnaam maar ik moet zeggen dat ik er wel erg enthousiast over ben... :roll:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Overweg webdesign

Bericht door Patrick » wo jan 14 2009 2:03 pm

400 Euro per jaar voor dit? Dat is echt belachelijk! Al die sites lijken ook nog eens op elkaar (lees: zijn hetzelfde). Die gasten verdienen goed geld... :huh:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Michael

Bericht door Michael » do jan 15 2009 1:09 pm

"Overzicht van klanten" maal het gemiddeld laten we zeggen 400 .... = 180 000.

Ik doe iets fout :mryellow:

Gr,

Michael

MartijnM
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door MartijnM » do jan 15 2009 1:16 pm

Een typisch voorbeeld van (te) weinig doen voor (te) veel geld, laat dat 'design' in de naam maar weg... :mryellow: Dat er nog zoveel mensen mee in zee zijn gegaan...
Buy film, not megapixels...

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » do jan 15 2009 2:47 pm

Op zich zien die sites er allemaal wel strak uit, ik heb ook eens informatie gevraagd. Als je echter van alle opties gebruik wilt maken betaal je inderdaad wel de hoofdprijs. Dat is dan wel inclusief webhosting. Toch is de opzet wel goed gevonden en spreekt het heel veel mensen aan. Hij heeft zo een leuk basisinkomen :D
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen mijn website te laten maken door een aantal studenten webdesign en host ik nog steeds naar volle tevredenheid bij Mijn Domein voor €29 per jaar. Ik heb meer dan voldoende webruimte. Goed, misschien wat minder strak en gebruiksvriendelijk dan zo'n site van Overweg, maar voor mij op dit moment voldoende.
Een van onze forumleden heeft een site bij Overweg.com. (staat bij de links-sites van leden) Ik heb hem destijds gemaild en hij was er in ieder geval wel tevreden over.
Nadeel van zo'n concept vind ik wel dat alle sites in meer of mindere mate op elkaar lijken en je je daardoor dus niet echt meer onderscheidt. Beetje "Van der Valk" gevoel :roll:
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do jan 15 2009 5:13 pm

Haha, hij heeft gewoon 1 template die iets aangepast wordt m.b.t. kleur en lettertype, dat kan ik zelfs nog....

Maar goed, hij verdient er zijn geld mee, goeie zet toch? Maar ik zou even verder shoppen, da kan bes goeiekoper :-)

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Ome Jan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ome Jan » vr jan 16 2009 1:20 pm

Ja ik ben het eens dat de eigenaar van deze zaak het slim aangepakt heeft
De basis optie kost ook nog 250 euro op jaarbasis maar dan heb je het ook echt simpel

Wie weet er nog meer van dit soort compleet pakket aanbieders?

Of anders: wat heb je allemaal nodig om zelf een site te maken? (of link naar bestaand topic)
Ben hier nog groen in helaas

mikemix

Bericht door mikemix » vr jan 16 2009 2:48 pm

Wat is er ineens mis met geld verdienen?
Je moet dit toch niet doen?
Dat je adviseert dat het goedkoper kan dat is prima, ik zie alleen commentaar en geen tips..... :idea:
Dus al deze fotografen die wél voor deze partij hebben gekozen zijn dombo's?
Overigens heb ik geen belang bij dit bedrijf of heb daar iets lopen, vind alleen de reacties nogal
kort door de bocht en eenzijdig.

Trouwens, als dit binnenlopen is, dan doe je het toch lekker ook?

Marco

Bericht door Marco » vr jan 16 2009 6:04 pm

mikemix schreef:Wat is er ineens mis met geld verdienen?
Je moet dit toch niet doen?
Dat je adviseert dat het goedkoper kan dat is prima, ik zie alleen commentaar en geen tips..... :idea:
Dus al deze fotografen die wél voor deze partij hebben gekozen zijn dombo's?
Overigens heb ik geen belang bij dit bedrijf of heb daar iets lopen, vind alleen de reacties nogal
kort door de bocht en eenzijdig.

Trouwens, als dit binnenlopen is, dan doe je het toch lekker ook?
Mee eens Mike, deze fotografen hebben het waarschijnlijk druk genoeg met het uitoefenen van hun vak en daarom geen tijd voor het onderhouden van een website. En willen daar dus best iets meer voor betalen.

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » vr jan 16 2009 8:09 pm

Marco Handgraaf schreef:Mee eens Mike, deze fotografen hebben het waarschijnlijk druk genoeg met het uitoefenen van hun vak en daarom geen tijd voor het onderhouden van een website. En willen daar dus best iets meer voor betalen.
Martijn Overweg werkt met een CMS systeem, dus hoe druk die fotografen het ook hebben, je moet toch echt zelf je foto's uploaden en dus op die manier je website bijhouden.
Martijn levert je voor dat geld je template met het CMS systeem en de webhosting. Je zit daar dus wel aan vast, want je site naar een ander verhuizen is niet mogelijk.

Misschien zou Jan van Wijk er iets over kunnen zeggen. Hij heeft per slot van rekening zijn website daar gehost; http://www.jvw-fotografie.nl/
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”