De adapter liep erg warm aan en maakte een zoemend geluid, dit was voor Online voldoende om een nieuwe te sturen en het was klaar.

Nu weer niet te snel gaan Werner :mrgreen: :mrgreen:Werner schreef:Problemen zijn geheel opgelost, de adapter was kapot. Na een nieuwe aangesloten te hebben schoot mijn download van 841kb naar 14138kb.........![]()
De adapter liep erg warm aan en maakte een zoemend geluid, dit was voor Online voldoende om een nieuwe te sturen en het was klaar.
Nou, ik wou zaterdag toch wel even de snelste proberen.....alles mocht, toch...hans1956 schreef:Nu weer niet te snel gaan Werner :mrgreen: :mrgreen:Werner schreef:Problemen zijn geheel opgelost, de adapter was kapot. Na een nieuwe aangesloten te hebben schoot mijn download van 841kb naar 14138kb.........![]()
Dat moet een aangename verandering voor je zijn.Patrick schreef: In ieder geval een plaats waar ze me serieus nemen!