Veel plezier allemaal met je D70(s) en D50!

Groet, Cees

LOL... je krijgt het nog drukbrikysa schreef:als ik even zo jullie berichtjes lees, is de aanschaf van een d40 dus niet zo'n goeie keus omdat de lenzen duurder zijn? Begrijp ik dat goed? Ik ben dus nog op zoek naar een nieuwe camera maar weet het nu niet zo goed meer. Blijf gewoon maar even meelezen..
En daarom heb ik zo de pest aan digitale camera'sonno schreef:In de flink concurrerende DSLR markt hebben modellen een veel kortere looptijd dan 'vroeger'. Overigens zal aan de D40x niet alles nieuw zijn. Het lijkt me dat veel componenten zijn hergebruikt en alleen details en software zijn gewijzigd, naast de CCD natuurlijk.
Bij mobieltjes gaat het net zo.
Zoals reeds beschreven kan je op de D40 alleen AF-S objectieven plaatsen, als je tenminste de autofocus functie wilt behouden.brikysa schreef:als ik even zo jullie berichtjes lees, is de aanschaf van een d40 dus niet zo'n goeie keus omdat de lenzen duurder zijn? Begrijp ik dat goed? Ik ben dus nog op zoek naar een nieuwe camera maar weet het nu niet zo goed meer. Blijf gewoon maar even meelezen..
Code: Selecteer alles
End of life voor de D50 is pas in 2016 als de werkplaats geen onderdelen meer kan krijgen voor reparatie.