Gaan er nog naar de cursus DBO aan Fotovakschool Apeldoorn?
Gaan er nog naar de cursus DBO aan Fotovakschool Apeldoorn?
Zaterdag a.s. begin ik aan de cursus Digitale Basis Opleiding aan de Fotovakschool in Apeldoorn. Zijn er toevallig nog Nikonians, die zich ook voor deze cursus van zaterdag a.s. hebben ingeschreven?
Groeten, ReneL
Groeten, ReneL
Ik ben een paar weken geleden naar een lezing geweest die door de Fotovakschool was georganiseerd en sprak daar iemand die bijna klaar was met deze cursus. Hij was er erg positief over. Dus als je er een keer de tijd en het geld voor hebt lijkt het de moeite waard te zijn. Over een paar maanden kan ik er meer over zeggen.
Ik hoopte, dat er nog forumleden zouden zijn, die zich voor deze cursus hadden ingeschreven. Maar misschien kan ik er daar een paar "ronselen"
Groeten, ReneL
Ik hoopte, dat er nog forumleden zouden zijn, die zich voor deze cursus hadden ingeschreven. Maar misschien kan ik er daar een paar "ronselen"

Groeten, ReneL
He Rene,
Op zich heb ik al jaren belangstelling voor een opleiding. Aan de andere kant fotografeer ik al een kleine dertig jaar, en weet niet zo goed wat ik er verder nog uit kan halen. Natuurlijk altijd wel iets, maar ik weet niet eigenlijk hoe duur de opleiding is... Dus of het de moeite waard is.
In ieder geval wens ik je veel plezier toe en hopp dat je veel opsteekt!
Groet
Op zich heb ik al jaren belangstelling voor een opleiding. Aan de andere kant fotografeer ik al een kleine dertig jaar, en weet niet zo goed wat ik er verder nog uit kan halen. Natuurlijk altijd wel iets, maar ik weet niet eigenlijk hoe duur de opleiding is... Dus of het de moeite waard is.
In ieder geval wens ik je veel plezier toe en hopp dat je veel opsteekt!
Groet
Maerlant, mijn ervaring is niet zo groot als de jouwe, al ben ik wel tamelijk jong begonnen met fotograferen. Heb het echter lang laten liggen. Eind vorig jaar heb ik een D80 gekocht na een paar jaar ervaring opgedaan te hebben met diverse digitale compacts. Vroeger heb ik wel een analoge SLR gehad.
Ik hoop in Apeldoorn zowel meer te leren over de technische aspecten van de fotografie, vooral het digitale aspect. Verder verwacht ik, dat het nodige over compositieleer ter sprake komt. Om aan deze cursus mee te kunnen doen dien je wel over een DSLR en minimaal Photoshop 6 te beschikken.
Voor de prijs van deze cursus kun je een heel behoorlijke lens kopen. Maar je kunt in termijnen betalen.
Groeten, ReneL
Ik hoop in Apeldoorn zowel meer te leren over de technische aspecten van de fotografie, vooral het digitale aspect. Verder verwacht ik, dat het nodige over compositieleer ter sprake komt. Om aan deze cursus mee te kunnen doen dien je wel over een DSLR en minimaal Photoshop 6 te beschikken.
Voor de prijs van deze cursus kun je een heel behoorlijke lens kopen. Maar je kunt in termijnen betalen.
Groeten, ReneL
Ik zou wel willen maar heb besloten eerst nog te investeren in een lens, lijkt me bere interessant en leerzaam maar het tis nogal prijzig.
Dus voor mij wordt het of de volkuniversiteit in Apeldoorn of in Zwolle of bij Joop Luimes in Epe (allemaal ongeveer Veluwe).
http://www.joopluimes.com/pages/page.php?p=info
Dus voor mij wordt het of de volkuniversiteit in Apeldoorn of in Zwolle of bij Joop Luimes in Epe (allemaal ongeveer Veluwe).
http://www.joopluimes.com/pages/page.php?p=info
Ja, t'is inderdaad niet de goedkoopste cursus. Ik hoop dat ie z'n geld waard blijkt te zijn.
Ik ben er nog niet helemaal uit welke kant ik op wil met fotografie en ben daarom nog wat terughoudend met investeren in lenzen e.d. Wel gaat er binnenkort een 50 mm prime bijkomen. En verder zie ik het wel.
't Zou leuk zijn geweest als er nog een forumlid naar deze cursus was gegaan, vandaar nijn bericht.
Groeten, ReneL
Ik ben er nog niet helemaal uit welke kant ik op wil met fotografie en ben daarom nog wat terughoudend met investeren in lenzen e.d. Wel gaat er binnenkort een 50 mm prime bijkomen. En verder zie ik het wel.
't Zou leuk zijn geweest als er nog een forumlid naar deze cursus was gegaan, vandaar nijn bericht.
Groeten, ReneL
Fotovakschool apeldoorn is zeker zijn geld waard.
Ik heb vorig jaar de basis curcus gedaan.
Het is idd niet erg goedkoop maar in kleine dingen is weer een beetje terug te pakken. Ik noem het callibreren van camera monitor en of printer.
mooie afdrukken die je daar kan laten maken meestal tegen kostprijs.
Groeten Jeroen Zevenhuizen
Ik heb vorig jaar de basis curcus gedaan.
Het is idd niet erg goedkoop maar in kleine dingen is weer een beetje terug te pakken. Ik noem het callibreren van camera monitor en of printer.
mooie afdrukken die je daar kan laten maken meestal tegen kostprijs.
Groeten Jeroen Zevenhuizen