Ik ben het met marcel eens.
Als je de foto's op een laptop hebt staan,dan heeft de lap meestal een extra monitor uitgang (denk aan de plug die ook op je computer monitor zit).
Als je nu een gewone beeldscherm of monitor kabel aan sluit tussen de laptop en de flatscreen (LCD ??) en de laptop bij beeldscherm eigenschappen instelt op KLOON MODUS ,dan krijg je op de flatscreen exact het zelfde beeld als op de laptop.
Dit levert absoluut het beste (en goede) resultaat op!!
Wel eerst de flatscreen en computer uitzetten s.v.p voordat je de kabel aansluit!!!!
De beelscherm kabel die je nodig hebt heeft aan beide zijden een stekker met pootjes (mannetje)
Mocht de flatscreen geen gewone beeldscherm aan sluiting hebben maar een wit blokje (hdmi) dan even een verloop stekker kopen.
Ik werk hier zelf al een behoorlijke tijd mee en het bevalt me nog steeds prima.
Het is wel een luxe om een monitor te hebben met een beeld groote van gemiddeld zo'n 80 cm:
P.s:
Als je geen laptop hebt maar een desktop: dan even naar de grafische kaart kijken (achterzijde) of daar ook een extra beeldscherm aansluiting op zit.
Mocht er alleen een tulp of chinch aansluiting op zitten ,dan maar niet doen (kwaliteit laat te wensen over)
groeten:
LoKa (Loek)