Arend-ho schreef:welkom op dit wonderschone mooie forum
waar vriendelijkheid en een harde toon niet samen gaan. [ tenminste dat lees ik altijd in de welkom, ik groet je show draadje ]
"we" hebben hier strenge moderators die bij enig wanklank direct ingrijpen. [ zelfs in hun eigen opgestarte draadjes...ik noem verder geen namen ]
domme vragen bestaan niet en heb je een vage foto zet hem rustig neer.
opbouwende kritiek wordt wel gegeven.
als je in de buurt van een forumlid woont zijn ze meestal wel behulpzaam
"we" organiseren leuke bijeenkomsten waar gezelligheid en niet de foto voorop staat.
misschien daarom dat er geen reacties zijn gekomen op je foto's ????
dat je deze vraag stelt in dit wonderschone mooie vriendelijke forum....tja dat is niet echt handig te noemen....dan veranderen bijna alle leden in losgeslagen projectielen.
wordt je afgefikt tot aan je veters, slaan de reacties in als een franse kernproef, en stuurt Balkenende je een smsje.
veroordeeld op voorhand. De Holleder van het forum, het zwarte schaap. En mocht je een vrouw zijn dan heet je vast en zeker Yolanthe.
afijn reageren zal je niet meer.
ik raad je aan het merk canon te kopen en te verdwijnen van dit wonderschone vriendelijke forum.
succes in je verder leven en mocht je geestelijke bijstand willen ?
trek bij 25 graden een muts over je hoofd.
kaplaarsen aan, een wollen onderbroek en een t-shit van het riagg.
ga vervolgens op het strand een uurtje stil staan
geheid dat ze je helpen.
Arend.... die met een oog opvallend trekt.
Hmmmm wat moet ik hier nu van denken
Heb jij het licht gezien Arend
Moet wel zeggen dat je in heel veel dingen gelijk hebt
Maar om de TS nu een CANON aan te bevelen alleen om het feit dat sommige forumleden geen fatsoen in hun donder hebben, vind ik wel wat erg ver gaan
Misschien kunnen we de TS via een PB persoonlijke raad geven en hopen dat de TS weer terug komt
Maar je hebt gelijk er wordt soms onredelijk en hard gereageerd, dat is niet nodig.
Verder dient er rekening gehouden te worden met het aanvangsniveau van de TS.
Iemand die net komt kijken en waarvan je zo kan zien dat hij/zij niet op topniveau fotograveert, behandel zo'n persoon met zachtheid en vriendelijkheid en geef als je wilt opbouwende raad hoe het beter kan.
Maar dat is niet altijd gemakkelijk.
Groetjes George