waarom reageren jullie niet

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: waarom reageren jullie niet

Bericht door Maud » do jun 18 2009 12:15 pm

Vind het erg jammer dat TS niet meer reageert..

En ik moet wel zeggen dat ik erg gelachen heb over het epistel van Arend :) :)
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do jun 18 2009 4:13 pm

Ik lach ook mee :mrgreen: .. nou reacties genoeg dacht ik zo ;)
NAS Buikpijn

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » do jun 18 2009 7:20 pm

Lol Arend :mryellow:

Met een muts over je hoofd bij 25 gr heb je trouwens meer bijstand nodig dan alleen geestelijke ;)

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do jun 18 2009 7:31 pm

Ik kan niet echt lachen om de bijdrage van Arend-Ho. En ik ben toch een heel vrolijk en goedlachs persoon.

Kan natuurlijk zijn dat ik het niet begrijp, maar zoveel commentaar over wat er hier allemaal fout zou zijn hier, en daar vervolgens niet een stukje uitleg bij geven wat hij nou precies bedoelt. Nee, ik kan er de grap niet van inzien. :?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

George Fennes
Clublid
Clublid

Bericht door George Fennes » do jun 18 2009 7:37 pm

Patrick schreef:Ik kan niet echt lachen om de bijdrage van Arend-Ho. En ik ben toch een heel vrolijk en goedlachs persoon.

Kan natuurlijk zijn dat ik het niet begrijp, maar zoveel commentaar over wat er hier allemaal fout zou zijn hier, en daar vervolgens niet een stukje uitleg bij geven wat hij nou precies bedoelt. Nee, ik kan er de grap niet van inzien. :?
Patrick heel veel dingen in hetgeen Arend schreef herken ik ook.
Dat het niet prettig voor jou als moderator overkomt kan ik begrijpen.
Maar onze ogen hier voor te sluiten is niet juist.
Lees dit draadje maar eens terug en ook andere.
Er zijn soms forumleden die het 'prettig' vinden om ongenuanceerd uit de hoek te komen.
Alleen beseffen ze vaak niet dat ze goedbedoelde posters wegjagen.
Misschien verstandig dat de moderatoren van hun kant zulk soort opmerkingen gewoon verwijderen.
Vaak zegt de een wat en de ander voelt zich daardoor gesterkt en doet en nog een schepje bovenop.
Dus hetgeen Arend zegt is in grote lijnen wel herkenbaar.
Misschien zou je Arend eens om uitleg en verduidelijking kunnen vragen, kan heel verhelderend werken.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » do jun 18 2009 7:50 pm

@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor (hoe kom je daar bij? :egeek: ).

Maar een serie kreten waar wat geschopt wordt kan ik niet zoveel mee. En waar zijn die strenge moderators? Ik ken ze niet. En wie wil die dan? Jij wellicht... totdat ik in jouw reacties ga snijden.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

George Fennes
Clublid
Clublid

Bericht door George Fennes » do jun 18 2009 8:10 pm

Patrick schreef:@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor (hoe kom je daar bij? :egeek: ).

Maar een serie kreten waar wat geschopt wordt kan ik niet zoveel mee. En waar zijn die strenge moderators? Ik ken ze niet. En wie wil die dan? Jij wellicht... totdat ik in jouw reacties ga snijden.
Beste Patrick als ik onheuse opmerkingen maakt of denigrerende opmerkingen, mag jij echt wel in mijn reacties snijden hoor, je hebt mijn toestemming :lol:
Dus ik heb daar geen probleem mee.
Hetzelfde toen ik mijn D80 aanbood in een draadje dat daar niet voor bedoeld was.
Kreeg van Roelof een berichtje dat dat niet gepast was, dus heb ik mijn bericht gelijk aangepast.
Alleen geen reactie van Roelof of hij nu weer blij was :(
Maar waarom vraag je aan Arend niet wat uitleg, wat hij precies bedoeld en eventuele voorbeelden er bij, lijkt mij een strak plan :wink:

Brava
Forumlid
Forumlid

Bericht door Brava » do jun 18 2009 8:29 pm

Ik ben dit draadje vanaf het begin -op afstand neutraal dus zonder postings- blijven volgen en ik vind wel dat je de moderator een beetje in bescherming moet nemen het valt niet mee en lijkt mij vaak een zeer ondankbare taak. De kritiek op alle fora is vaak niet mis, het is immers nagenoeg anoniem je kunt dus maar wat roepen/schelden niemand die je ziet of kent. De postings lopen uiteen van nikon bezitters die voor het eerst een camera vasthouden, techniek freaks b.v. a la Flip Flislicht met de schier oneindige scheve sensors draad, ouwe rotten zoals Hans Braakhuis tot echt creatieve fotografen en semi professionals en dan moet je het niet gek vinden dat het regelmatig -politiek gezegd- minder soepel loopt in de beantwoording.

Incrowd ja dat herken ik wel maar waar is dat niet, mensen met meer postings/reacties dan ik -bijwijze van spreken- clicks heb op mijn camera het lijkt wel een vorm van topsport om maar te antwoorden of te reageren. In mijn optiek als het je niet interesseert reageer dan niet of is de vraag te ''eenvoudig'' laat het dan over aan een ander maar brand te TS niet af en blijf een beetje beleefd ook al ben je anoniem. Gelukkig gaat het in veel gevallen wel goed soms loopt het een beetje uit de hand.

Deze TS stelde een vraag krijgt nu nog steeds weinig antwoord want het gaat al lang niet meer over zijn posting c.q.vraag was wat vinden jullie van mijn foto ''geit bij hek'' en waarom reageren jullie niet (let wel TS reacties van ncn'ers zijn niet verplicht hoor!) al met al niet is het dus ook niet zo gek dat TS nog wel meekijkt maar niet in het geweld meedoet.

Moet je dit draadje door laten gaan ?? de TS is er al mee gekapt! Mijn voorstel is afsluiten en verder gaan met leven, werken, vooral fotograferen and last but not least de NCN.

Leve de moderator en dat zou ik wel meer willen horen.

Mvg Theo

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do jun 18 2009 8:35 pm

Het draadje gaat inderdaad niet meer helemaal over de titel "waarom reageren jullie niet", echter ben ik wel van mening dat dit soort "vrije" zijsporen die het topic maakt niet helemaal voor niets zijn. Het geeft wel weer aan waar sommige leden (en moderatoren?) mee zitten. Wellicht verstandig daar nu eens een nieuw topic over te maken en deze te sluiten (oh nee, dat mag ik niet vragen) :mryellow: :mryellow:

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » do jun 18 2009 8:41 pm

Patrick schreef:@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor
doe ze eens goed open dan...
ga ook geen verdere uitleg geven...als je dit niet snapt vraag ik mij af...
het is een heel dik verhaal met een dikke knipoog en wie de schoen past trekt hem aan.
schijnbaar past hij jou. of het inderdaad je schoen was betwijfel ik.
snij ze en pas op voor je vingers.

Arend.....die het ook niet als humor bedoelde....snap je mij toch een keer !

George Fennes
Clublid
Clublid

Bericht door George Fennes » do jun 18 2009 8:50 pm

Arend-ho schreef:
Patrick schreef:@George: Ik sluit mijn ogen helemaal nergens voor
doe ze eens goed open dan...
ga ook geen verdere uitleg geven...als je dit niet snapt vraag ik mij af...
het is een heel dik verhaal met een dikke knipoog en wie de schoen past trekt hem aan.
schijnbaar past hij jou. of het inderdaad je schoen was betwijfel ik.
snij ze en pas op voor je vingers.

Arend.....die het ook niet als humor bedoelde....snap je mij toch een keer !
Nou Arend als Patrick nu echt niet snapt wat jij precies bedoeld zou ik zeggen als je A zegt moet je ook B zeggen.
Al zou je in een PB het aan Patrick uitleggen, dat is het minste wat je kan doen.

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » do jun 18 2009 8:59 pm

Niks geen PB! Als iemand een grote mond wil opzetten moet hij dat gewoon doen. Maar dan wel graag op een manier die voor anderen ook begrijpelijk is.
Ik las arend-ho's stuk als een ironische beschouwing van wat er door allerlei verschillende personen in de afgelopen periode op het forum aan te merken is geweest. Beetje dollen, meer niet.
Kennelijk bedoelt hij er echt iets mee. Dan is-ie mij in ieder geval ook kwijt. Als je anderen laat raden naar je mening, moet je niet verwachten dat ze 'm respecteren.

George Fennes
Clublid
Clublid

Bericht door George Fennes » do jun 18 2009 9:08 pm

joepert schreef:Niks geen PB! Als iemand een grote mond wil opzetten moet hij dat gewoon doen. Maar dan wel graag op een manier die voor anderen ook begrijpelijk is.
Ik las arend-ho's stuk als een ironische beschouwing van wat er door allerlei verschillende personen in de afgelopen periode op het forum aan te merken is geweest. Beetje dollen, meer niet.
Kennelijk bedoelt hij er echt iets mee. Dan is-ie mij in ieder geval ook kwijt. Als je anderen laat raden naar je mening, moet je niet verwachten dat ze 'm respecteren.
Oké Arend dan met de billen bloot en zeg wat je bedoeld :twisted: en er niet meer om heen draaien :frown:

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » do jun 18 2009 9:11 pm

dit is de laatste :

@george en de rest

A. je hoeft niet te zeggen wat ik moet doen...ik geloof dat ik dat zelf best kan.
B. Ik heb A en B allang gezegd in 1 bericht....jij snapt het toch in grote lijnen ook..dus zo moeilijk kan het niet zijn...no offence
C. Een Pb...ach ik wacht nog op een paar antwoorden van hem...dus nee voel mij niet geroepen om dan nog een pb te sturen.
D. het ging hier niet over de mods....lees niet

Arend...

GdP

Bericht door GdP » do jun 18 2009 9:33 pm

Als je overweegt een Canon te kopen heb je toch al geestelijke bijstand nodig?
Daar behoef je toch niet op het strand te gaan staan in kaplaarzen, wollen onderbroek en een t-shirt van het Riagg?
Het is jammer maar ik snap Arend-ho ook niet. Heb ik nog wel zo gedacht dat hij een serieus iemand was.

Wat was de vraag ook alweer van de topicstarter?

:lol:

Gesloten

Terug naar “Overige discussies”