Dames en Heren van de Nikonclub
Ik heb een Nikon coolpix 7900 gekocht .
Als ik de software picture Project instaleer dat gaat nog goed, verloopt normaal, ik kan daarna het programma picture Project ook nog openen.
Als ik echter ergens in het programma op klik blokkeert het programma volledig het taakbeheer van mijn pc zegt programma reageert niet en via taakbeheer moet ik het programma ook sluiten zelfs de afsluit X rechts boven doet niets.
Ik heb een Pentium 4 met Windows XP, het programma diverse keren verwijdert en op nieuw geïnstalleerd niets helpt wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg
Picture Project Probleem.
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
In het laatste blad wordt het programma PictureProject DVD Show besproken.
Nu ben ik erg geïnteresseerd in dit programma, maar ik kan het nergens downloaden.
Ik heb begrepen dat dit programma bij digitale Nikons is bijgevoegd, echter ik heb een paar tassen vol Nikon-apparatuur, maar geen digitaal spul....
Als ik bij diverse Nikon-sites zoek dan kom ik het wel tegen met de mededeling dat je een digitale Nikon moet hebben en wordt om een serienummer gevraagd.
Als ik het dus goed begrijp kan ik het programma alleen verkrijgen als ik bijvoorbeeld een Coolpix ga aanschaffen?
Nu ben ik erg geïnteresseerd in dit programma, maar ik kan het nergens downloaden.
Ik heb begrepen dat dit programma bij digitale Nikons is bijgevoegd, echter ik heb een paar tassen vol Nikon-apparatuur, maar geen digitaal spul....
Als ik bij diverse Nikon-sites zoek dan kom ik het wel tegen met de mededeling dat je een digitale Nikon moet hebben en wordt om een serienummer gevraagd.
Als ik het dus goed begrijp kan ik het programma alleen verkrijgen als ik bijvoorbeeld een Coolpix ga aanschaffen?
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wanneer je je Nikon camera registreert op de Nikon Support Europe site kan je allerlei software (updates en volledige versies) downloaden: http://nikoneurope-nl.custhelp.com