Nieuwe NikonPro is binnen
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Nieuwe NikonPro is binnen
Volgens mij kijken ze ook nog naar het soort spullen dat je registreert. Als je een camera uit de x00 of x series hebt (D200, D300, D3, etc.), dan zit dat wel goed.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Iedere Nikonvestiging heeft z'n eigen beleid. Zo verstuurt Nikon NL dus NikonPro naar een bepaalde doelgroep.
Gezien de link die hij kreeg, kon Witkee wel eens onder Nikon België vallen. En dan besteedt Nikon NL waarschijnlijk geen budget aan hem.
Zijn er hier zuiderburen die NikonPro krijgen?
Gezien de link die hij kreeg, kon Witkee wel eens onder Nikon België vallen. En dan besteedt Nikon NL waarschijnlijk geen budget aan hem.
Zijn er hier zuiderburen die NikonPro krijgen?
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Heb het net binnen, super blad om door te lezen......enne een beetje een pro gevoel 

- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Tja...., ook ik had weer een teiltje nodig...... :mrgreen:
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Ik heb vandaag om onbegrijpelijke redenen ook voor het eerst NikonPro in de bus gekregen. Ok, ik heb een D300, maar die heb ik al anderhalf jaar (en dus al zo lang geregistreerd). De enige reden die ik kan bedenken, is dat ik onlangs een lens heb laten checken bij het Nikon Servicepoint. Ik ben er wel erg blij mee uiteraard....
Eric.
Eric.
Eric
D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100
D300 | AF-S 17-55mm f/2.8 | AF-S 12-24mm f/4 | AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6 | AF-S 300mm f/4 | TC-17E II | SB-800 | Gitzo GT2330/Markins M10 | Lowepro Vertex 100
- de_Jezus
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Hier ook binnen.
Schitterende foto's zeg, met name de foto's van Matthias Hangst
De foto van Jasper Juinen en Bob Martin kunnen mij eveneens bekoren
Schitterende foto's zeg, met name de foto's van Matthias Hangst

De foto van Jasper Juinen en Bob Martin kunnen mij eveneens bekoren

"You miss 100% of the shots you don't take." By Wayne Gretzky
Over de foto's gesproken.....
Die foto van Roger Federer is gaaf, alleen is volgens mij de bal erin geshopt.
Waarom?
Nou als je serveert kijk je altijd de bal na. Federer kijkt voor de kijkers naar links en de bal gaat rechts, dat klopt dus niet. Zo ook kun je zien in de beweging van Roger dat hij de bal naar voor hem rechts slaat, terwijl de bal op de foto links voor hem is.
Sowieso krijg je het niet voor elkaar om alleen de bal en de speler goed belicht te krijgen en niets van de omgeving. Zeker niet op een buitenbaan. Daar is dus behoorlijk in geshopt.
Wel slordig dat dit zo erg opvalt en nog erger vind ik het dat ze denken dat er alleen mensen naar kijken die geen sjoege van tennis hebben.
Verder heb ik dus dit blad voor het eerst gekregen en moet zeggen dat er blij mee ben.
Dan nog iets opvallends:
De link om je in te schrijven bij Cedar (www.cedarcom.co.uk/nikonsubs) werkt niet.
Groet,
Irwan
Die foto van Roger Federer is gaaf, alleen is volgens mij de bal erin geshopt.
Waarom?
Nou als je serveert kijk je altijd de bal na. Federer kijkt voor de kijkers naar links en de bal gaat rechts, dat klopt dus niet. Zo ook kun je zien in de beweging van Roger dat hij de bal naar voor hem rechts slaat, terwijl de bal op de foto links voor hem is.
Sowieso krijg je het niet voor elkaar om alleen de bal en de speler goed belicht te krijgen en niets van de omgeving. Zeker niet op een buitenbaan. Daar is dus behoorlijk in geshopt.
Wel slordig dat dit zo erg opvalt en nog erger vind ik het dat ze denken dat er alleen mensen naar kijken die geen sjoege van tennis hebben.
Verder heb ik dus dit blad voor het eerst gekregen en moet zeggen dat er blij mee ben.
Dan nog iets opvallends:
De link om je in te schrijven bij Cedar (www.cedarcom.co.uk/nikonsubs) werkt niet.
Groet,
Irwan
- V70ORD5
- Forumlid
Volgens mij heb je 2 product registraties nodig van "pro" apparatuur en dan krijg je de NikonPro.
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
Hmmn, ik voldoe aan alle criteria volgens mij, ik wacht maar eens af, nog niet zo lang geleden de camera en lens geregistreerd, bovendien als ik mooie foto's wil zien kan ik hier toch ook ruimschoots aan m'n trekken komen toch
...

- selcuk
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Ik heb hem vanmorgen onverwachts ook op mijn deurmat gekregen,ik voelde me zeer vereerd!!
Zeer mooi blad!
Zeer mooi blad!
Het zou mij niet verbazen als ze de mensen die een D300 geregistreerd hebben één gestuurd hebben vanwege het feit dat de D300s uit is en nog een aantal nieuwe objectieven.V70ORD5 schreef:Volgens mij heb je 2 product registraties nodig van "pro" apparatuur en dan krijg je de NikonPro.
Gr. Irwan
Hmz, ik vraag me dan toch af, waarom ik er maar 1 heb gehadV70ORD5 schreef:Volgens mij heb je 2 product registraties nodig van "pro" apparatuur en dan krijg je de NikonPro.

- V70ORD5
- Forumlid
Ik heb mijn 300 al een jaar geregistreerd, en heb hem ook al een paar keer gekregen.Pancarans schreef:Het zou mij niet verbazen als ze de mensen die een D300 geregistreerd hebben één gestuurd hebben vanwege het feit dat de D300s uit is en nog een aantal nieuwe objectieven.V70ORD5 schreef:Volgens mij heb je 2 product registraties nodig van "pro" apparatuur en dan krijg je de NikonPro.
Gr. Irwan
Maar..... daarbij heb ik ook de 17-55 en 70-200 in het lijstje staan.
Zijn nu ook de wegen van Nikon ondoorgrondelijk.
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
Hoera!! Na een eerste afwijzing(lees neem een abonnement), heb ik er toch nog eens een mailtje aan gewaagd en de reaktie van Nikon Nl is nu dat het blad mij vanaf nu toegestuurd gaat worden. Er was over de registratie van mijn camera heen gelezen, waarvoor excuus. Eigenaren van een geregistreerde Pro body komen in aanmerking voor gratis toezending
.
groet Witkee.

groet Witkee.
- hvds
- Forumlid
- Contacteer:
dat heb ik, maar heb het blad deze keer toch mooi niet gekregenV70ORD5 schreef:Volgens mij heb je 2 product registraties nodig van "pro" apparatuur en dan krijg je de NikonPro.

groet
henri
Nikon & Canon camera’s met glaswerkjes waar altijd wel wat beters voor te vinden zal zijn, maar waar ik best tevreden mee ben.
in the race for quality there is no finish line!
in the race for quality there is no finish line!