Vandaag in de post
- aquarius
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb het blaadje ook gehad. Nu weet ik niet of dat komt omdat ik eindelijk de serienummers heb genoteerd bij de registratie (heb pas een leesbrilltje) of dat ik me aangemeld heb als NPS lid. Hier heb ik trouwens nog geen bericht over ontvangen.
Vroeger kreeg ik altijd dit blaadje als ik een Nikopn camera of lens kocht en registreerde maar ben sindsdien zo vaak verhuisd dat ze daar de draad bij zijn kwijtgeraakt vrees ik. Maar gelukkig nu weer in de brievenbus.
Groet,
Aquarius
Vroeger kreeg ik altijd dit blaadje als ik een Nikopn camera of lens kocht en registreerde maar ben sindsdien zo vaak verhuisd dat ze daar de draad bij zijn kwijtgeraakt vrees ik. Maar gelukkig nu weer in de brievenbus.
Groet,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
Ik krijg het blad al jaren...
Blijkbaar zag men de d100 toen ik 'm kocht in 2002 als 'professional' en ik heb dus al een paar jaargangen liggen.
Mooie foto's, leuke gesprekjes met professionals en uitleg over allerlei nieuwe spulletjes...!
Uiteraard heb ik m'n spullen geregistreerd.
Mooie foto's, leuke gesprekjes met professionals en uitleg over allerlei nieuwe spulletjes...!
Uiteraard heb ik m'n spullen geregistreerd.
Heb hem deze keer ook weer gekregen. Het vorige nummer heb ik nooit gekregen. Of dat komt omdat ik niet meer aan de (vernieuwde) eisen voldoe of door mijn verhuizing weet ik niet. Ik heb mijn spullen ook geregistreerd op de engelse site en volgens mij komt het blad uit engeland. Denk dat ze er daar niet zo moeilijk over doen, gelukkig maar 

- reneo57
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb het blad ook weer binnen, kreeg ook altijd (afgelopen 3 jaar) een kalender maar die heb ik dit jaar niet meer mogen ontvangen.
M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer: