Welke mogelijkheid bedoel je, van het ingeven van lens-gegevens?
Ja dat kan. Op die manier staan er ook lens-gegevens in de EXIF gegevens in je opnamen als je oude manuele lenzen gebruikt.
exif
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: exif
Vriendelijke groet, Léon Obers
Ja, dar doelde ik op.Léon Obers schreef:Welke mogelijkheid bedoel je, van het ingeven van lens-gegevens?
Ja dat kan. Op die manier staan er ook lens-gegevens in de EXIF gegevens in je opnamen als je oude manuele lenzen gebruikt.
Ik heb een D80 en CPU-lenzen. Ik neem aan dat je handmatig in je camera een soort database kunt creeren waaruit je later kunt selecteren.
Maar voor mij gaat dat niet op.
George
george013 schreef:Ben benieuwd waarom iemand deze gegevens zou willen manipuleren.
Het niet tonen zou ik nog kunnen indenken maar waarom het veranderen?
George
Waarom ga jij gelijk van het negatieve uit.
Zou het ook kunnen zijn dat niet het wenselijk is om te laten weten voor hoeveel muntjes apparatuur je in huis hebt?
George
Ik vraag mij alleen iets af. Leon wil zijn tijd corrigeren, niet-cpu lenzen toevoegen, en jij wilt je muntjes niet laten zien.
Verschillende antwoorden.
George
Wie zegt dat ik van het negatieve uitga?wil53 schreef:george013 schreef:Ben benieuwd waarom iemand deze gegevens zou willen manipuleren.
Het niet tonen zou ik nog kunnen indenken maar waarom het veranderen?
George
Waarom ga jij gelijk van het negatieve uit.
Zou het ook kunnen zijn dat niet het wenselijk is om te laten weten voor hoeveel muntjes apparatuur je in huis hebt?
Ik vraag mij alleen iets af. Leon wil zijn tijd corrigeren, niet-cpu lenzen toevoegen, en jij wilt je muntjes niet laten zien.
Verschillende antwoorden.
George