Welles...! Nietes...! Welles...! Nietes...! Welles...! Nietes...!
MAMAAAAAAA...!

En nu weer allemaal lief zijn voor elkaar...

George zo denk ik er ook over. En daarom houd ik het voorlopig maar lekker bij mijn super Nikon F6.George Fennes schreef:Eigenlijk maakt het mij niet uit wat een ander denkt en zegt.
Ik fotografeer zoals ik het zelf prettig en mooi vind.
Ik fotografeer met spullen die ik me kan veroorloven.
Ik fotografeer met spullen waarvan IK vind dat ze goed zijn.
Wat een ander daar van vindt, moet hij/zij weten.
Voor de rest vind ik het gezegend allemaal en ga me er ook niet druk om maken![]()
Groetjes George
Sarcasme is helaas zijn stijl...walt001m schreef:Ik weet niet waarom er zo sarcatisch gereageerd moet worden. Het is voor mij niet een kwestie van duur of goedkoop. Blijkbaar is jou D50 heel erg goed op 800 ISO en daar ben ik voor jou blij om. Ik heb ook prachtige foto's gemaakt op 800 ISO maar heel vaak zijn ze niet bruikbaar omdat de ruis niet om aan te zien is.BUG322 schreef:Ik had ergens ooit op dpreviews messsage board vergelijkende foto's gezien van een D50 en 20D maar waar dat is ff flink zoeken.
D50 ISO 800 F2,8 uit het handje
oh wat moet ik huilen zeg mijn camera zal wel niet duur genoeg zijn.
groetjes
Vooral zoals gezegd donkerdere vlakken kunnen bij de D200 enorm veel ruis bevatten, en scherpte en kleuren zijn dan een stuk minder.
Voor wat betreft de foto van het vliegtuig valt het me op dat er zo te zien best veel licht is in die hal en ook het vliegtuig zelf is vrij licht van kleur. Dus weinig of geen donkere vlakken. Ik kan overigens haast niet geloven gezien de scherptediepte dat die foto op 2.8 gemaakt is.
Maar nogmaals als de D50 wel goed is is dat toch prima? Waarom dat sarcasme?
ruis idd en een stofje of pixel defect (klein zwart puntje)BUG322 schreef:En maar doen alsof Canon's niet ruisen
hier een foto van een 400D op ISO 400
http://www.pbase.com/tvw/image/77830503/original
Ga me nu niet vertellen dat je geen ruis ziet
het gras lijkt altijd groener aan de overkant
En dure camera's met dure lensen maakt ook niet instant gelukkig
zo zie je maar weer
groetjes