Camera tools bezocht, nooit meer.

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Camera tools bezocht, nooit meer.

Bericht door gongon » di jun 01 2010 8:34 pm

Melliw schreef:Een keer in de zoveel tijd komt er een topic als dit op het forum. Telkens is het een andere winkel. Piet is ontevreden over Den Ham, Kees over Urk, Jan over Capelle aan de IJssel, en jij toevallig over Apeldoorn...
Ach... ik maak me er niet druk om. Het siert alleen jezelf niet om het hier te schrijven. Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Groeten van Willem
Ach, soms lucht het op om het van je af te schrijven. Het is nu eenmaal realiteit dat de een wat beter geholpen word dan de ander. Al hoort dat niet zo te zijn.
Ik vind het een beetje lullig dat als iemand zijn slechte ervaring vertelt, er gelijk vanuit gegaan word dat die persoon overdrijft of liegt, alleen omdat anderen bij die zaak wel goed geholpen zijn.
Ik vind persoonlijk dat je je slechte bui niet op je klanten moet afreageren, en al komen er alleen kijkers heb je nog beleefd te zijn, die kijkers kopen de volgende keer misschien wel iets. Ik ga ook weleens alleen kijken omdat de voorpret voordat je wat koopt ook al leuk is. ik moet voor iets duurs eerst sparen en daardoor vind ik het wel leuk om van te voren te gaan kijken dat houd de motivatie erin om door te sparen.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door gongon » di jun 01 2010 8:36 pm

GdP schreef:
gongon schreef:
Over dat hondenkloffie bedoelde ik eigenlijk ook mezelf, ik kleed me s`ochtends aan en verkleed me de rest van de dag niet meer, of ik moet ergens heen gaan waar nette kleding vereist is. Ik vind ook dat dat niet uit moet maken. Dat ik er misschien wat sjofeltjes uit zie, wil niet zeggen dat ik niks te besteden hebt. Ik besteed mijn geld nou eenmaal liever aan camera`s en toebehoren dan aan kleding.

Oprah Winfrey heeft eens een test gedaan om te kijken wat voor service je krijgt als je er goed gekleed uitziet en een andere groep werd wat sjofeltjes aangekleed en toen zijn ze gaan winkelen, en uit die test bleek dat het inderdaad uitmaakte hoe je gekleed was en wat voor indruk ze van je hebben. De goed geklede mensen kregen betere service en werden ook beleefder te woord gestaan.

Natuurlijk! Daarom ga ik altijd in mijn zondagse pak naar KE. :lol:

Gelijk heb je. :lol:

Misschien moet ik het ook eens proberen. :lol:
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Patrick_V

Bericht door Patrick_V » di jun 01 2010 8:40 pm

Ik vind dit soort topics erg waardevol, als er betrokkenen meelezen trekken ze als ze slim zijn er lering uit.
Service hoog in het vaandel houden jongens!

Één klacht kan een heleboel goede recensies neerhalen. Een klager staat ook voor 9 niet klagende klanten, dus ligt het in de handen van de heren en dames verkopers om dit soort taferelen te vermijden.

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Onno » di jun 01 2010 9:48 pm

Patrick_V schreef:Ik vind dit soort topics erg waardevol
Vind ik van niet. Het betreft in dit soort topics particuliere incidenten zonder het verhaal van de andere kant.
Ik zeg daarbij niet dat de starter van een dergelijk topic overdrijft maar een enkele ervaring is niet representatief voor de besproken winkel in kwestie.
Een klachtenbrief naar de zaak lijkt sturen lijkt me zinvoller dan op dit forum een topic openen.
Patrick_V schreef:Een klager staat ook voor 9 niet klagende klanten, dus ligt het in de handen van de heren en dames verkopers om dit soort taferelen te vermijden.
1 klager kan ook staan tegenover 250 zeer tevreden klanten. Wie zal het zeggen...

Ik stel een slotje voor na inmiddels drie pagina's min of meer dezelfde reacties.

Patrick_V

Bericht door Patrick_V » di jun 01 2010 9:51 pm

Een klager staat ook voor 9 niet klagende klanten (met klachten) is statistisch bewezen ;)

Van mij mag ie ook wel op slot

ReneG
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door ReneG » di jun 01 2010 10:31 pm

gongon schreef:Over dat hondenkloffie bedoelde ik eigenlijk ook mezelf, ik kleed me s`ochtends aan en verkleed me de rest van de dag niet meer, of ik moet ergens heen gaan waar nette kleding vereist is. Ik vind ook dat dat niet uit moet maken. Dat ik er misschien wat sjofeltjes uit zie, wil niet zeggen dat ik niks te besteden hebt. Ik besteed mijn geld nou eenmaal liever aan camera`s en toebehoren dan aan kleding.

Oprah Winfrey heeft eens een test gedaan om te kijken wat voor service je krijgt als je er goed gekleed uitziet en een andere groep werd wat sjofeltjes aangekleed en toen zijn ze gaan winkelen, en uit die test bleek dat het inderdaad uitmaakte hoe je gekleed was en wat voor indruk ze van je hebben. De goed geklede mensen kregen betere service en werden ook beleefder te woord gestaan.
Ik herken dit zelf heel duidelijk. Ik geef regelmatig presentaties en soms training, af en toe in kostuum, meestal in 'normale' kleding. Je wordt door de groep waarvoor je staat (mits het geen bekenden zijn) totaal anders behandeld. 'Je' wordt 'u', je wordt direct veel serieuzer genomen en men luistert veel aandachtiger. Ik merk dit ook wel eens als ik dan na afloop van zo'n dag in pak naar een winkel ga of zo. Het zegt ook wel iets over mensen... je wordt toch in eerste instantie beoordeeld op uiterlijk en uitstraling.
Spul waarmee je foto's maakt...

emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Bericht door emdeklerk » di jun 01 2010 10:47 pm

Eigenlijk krijg ik al jeuk bij de naam "Camera Tools"...
Verkopen ze gereedschap om je camera te repareren?
Ik zou er, al dan niet terecht, een bepaald idee bij krijgen.
Misplaatst, slecht Engels wat ook nog eens nergens op slaat.
Net als sommige "topic titles" op dit forum.
emdeklerk

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Onno » di jun 01 2010 10:51 pm

Slotje op veler verzoek.

Gesloten

Terug naar “Overige discussies”