Ach, soms lucht het op om het van je af te schrijven. Het is nu eenmaal realiteit dat de een wat beter geholpen word dan de ander. Al hoort dat niet zo te zijn.Melliw schreef:Een keer in de zoveel tijd komt er een topic als dit op het forum. Telkens is het een andere winkel. Piet is ontevreden over Den Ham, Kees over Urk, Jan over Capelle aan de IJssel, en jij toevallig over Apeldoorn...
Ach... ik maak me er niet druk om. Het siert alleen jezelf niet om het hier te schrijven. Spreken is zilver, zwijgen is goud.
Groeten van Willem
Ik vind het een beetje lullig dat als iemand zijn slechte ervaring vertelt, er gelijk vanuit gegaan word dat die persoon overdrijft of liegt, alleen omdat anderen bij die zaak wel goed geholpen zijn.
Ik vind persoonlijk dat je je slechte bui niet op je klanten moet afreageren, en al komen er alleen kijkers heb je nog beleefd te zijn, die kijkers kopen de volgende keer misschien wel iets. Ik ga ook weleens alleen kijken omdat de voorpret voordat je wat koopt ook al leuk is. ik moet voor iets duurs eerst sparen en daardoor vind ik het wel leuk om van te voren te gaan kijken dat houd de motivatie erin om door te sparen.