Hoi jongens, dank voor jullie snelle reactie.
Inderdaad denkt hij erover weer terug te gaan naar Canon. Maar hij twijfelt sterk, kan dus ook ons merk NIKON worden.
Zal jullie even achterliggend verhaal vertellen.
Deze man, die vogelaar is en een combi Sony Alpha 350 met een Sigma 300 mm F2.8 heeft gekocht, merkte al lang dat de AF niet lekker werkte. Maar hij kon er de vinger niet op leggen waar dat aan lag.
Zijn eerste aankoop was die 300mm die hij bij nader inzien net iets te kort vond, en dacht dus in die TC de oplossing te vinden. Ik neem even aan voor het gemak dat een 400 mm niet betaalbaar was m.b.t. zijn budget.
De lens is inmiddels weer thuis en ze hebben hem helemaal nagekeken(via laser?) en kunnen geen fouten ontdekken.
Vervolgens dacht hij dat het aan de body lag, maar nu blijkt de lens niet goed samen te werken met die TC ertussen. Nooit gedacht dat dit ook nog mogelijk is
Dan nog over die sensoren: ik weet dat Sony grootgrutter hierin is maar volgens mij maakt Canon ze tegenwoordig zelf.
Hij denkt dus met een grote sensor beter uit te zijn dan met een kleinere, maar als ik de discussies hier zo lees op het forum ligt dat ook heel verschillend met wat ze er allemaal in/op willen "stoppen".
Nogmaals dank.
Groet,
Mieke