Thom Hogans eBooks
Thom Hogans eBooks
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn ze het geld waard? Ik zit er over te denken om zijn eBook voor mijn net aangeschafte D200 te bestellen.
Re: Thom Hogans eBooks
Ik heb er hier één voor de D2H.Rogier schreef:Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn ze het geld waard? Ik zit er over te denken om zijn eBook voor mijn net aangeschafte D200 te bestellen.
Zie het als een handleiding die wat verder ingaat op het praktische nut van settings, etc. Het zou de bijgeleverde manual kunnen vervangen, ware het niet dat die nu juist zo lekker beknopt is...
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Hoi Rogier,
Ik heb zelf het boek "Digital Field Guide" voor de D200 van "David D.Busch" en ben daar zeer tevreden over.
Heel duidelijk beschreven met duidelijke full color inlustraties erbij.
Misschien heb je wat aan deze informatie.
Mvg, Gino
Ik heb zelf het boek "Digital Field Guide" voor de D200 van "David D.Busch" en ben daar zeer tevreden over.
Heel duidelijk beschreven met duidelijke full color inlustraties erbij.
Misschien heb je wat aan deze informatie.
Mvg, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Bedankt voor de info iedereen! Wat mij triggerde bij Thom Hogan was een opmerking op zijn site over de achterliggende techniek van het AF systeem, wat verder in zijn eBook uitgediept zou worden. Een stukje begrip van hoe bijvoorbeeld de AF-sensoren zijn opgebouwd en werken kan heel erg helpen ze op de meest effictieve manier te gebruiken.
Het is niet zozeer bedoeld om met de camera te leren omgaan, ik heb het gevoel dat ik na twee dagen al compleet gewend ben aan dat ding. Dat is en blijft toch een van de grote voordelen van Nikon!
@Maerlant: Thanx, ik heb al door dat ik een hele hoop plezier van deze camera ga hebben
Het is niet zozeer bedoeld om met de camera te leren omgaan, ik heb het gevoel dat ik na twee dagen al compleet gewend ben aan dat ding. Dat is en blijft toch een van de grote voordelen van Nikon!
@Maerlant: Thanx, ik heb al door dat ik een hele hoop plezier van deze camera ga hebben