Afgelopen vrijdag de eerste foto's eens laten afdrukken op 20x30cm en netjes in een lijst gedaan...
Zo kan ik nog meer genieten van de resultaten van mijn digitale vriend....
Hoe vaak drukken jullie nog foto's af op papier??? of gaan ze op de harddisk of digitale fotolijstje??
afdrukken op papier
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Re: afdrukken op papier
Ik ben ook lid van een fotoclub. Daar laten we vaak foto's zien en het is gebruikelijk om ze te presenteren volgens de Bondsregels.
Dus in een passe-partout van 40 bij 50. Meestal druk ik dan af op A4. Dus ik heb duizenden foto's waar ik niets mee doe, die staan gewoon op de computer.
Een aantal druk ik af voor de fotoclub. Verder vind ik het leuk om foto's op 10 bij 15 af te drukken en dan doe ik een A6 sticker op de achterkant met 'ansichtkaart-opdruk' en die stuur ik naar vrienden. Postzegel erop, met een babbeltje, en hup op de post.
Dus in een passe-partout van 40 bij 50. Meestal druk ik dan af op A4. Dus ik heb duizenden foto's waar ik niets mee doe, die staan gewoon op de computer.
Een aantal druk ik af voor de fotoclub. Verder vind ik het leuk om foto's op 10 bij 15 af te drukken en dan doe ik een A6 sticker op de achterkant met 'ansichtkaart-opdruk' en die stuur ik naar vrienden. Postzegel erop, met een babbeltje, en hup op de post.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2