Who are you with Nikon gewonnen

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
Barry

Who are you with Nikon gewonnen

Bericht door Barry » za aug 21 2010 5:32 pm

Hoi allemaal,

Gisteren hoorde ik dat ik de wedstrijd van Nikon heb gewonnen :D Dat was wel een verassing want ik had de hoop al een aantal weken opgegeven!
Nu heb ik mijn gegevens gemaild naar Nikon.

Weet iemand hoe zoiets nu gaat? Word de prijs opgestuurd of moet je het officieel afhalen? Heeft iemand misschien wel eens iets gewonnen bij Nikon?
Ben ook wel benieuwd wat er met de foto gebeurd :?: Word zoiets nog door Nikon gebruikt ?

AvanEijk

Re: Who are you with Nikon gewonnen

Bericht door AvanEijk » za aug 21 2010 5:48 pm

Gefelicteerd!!
Mooie prestatie.

Maar volgens mij staat onderstaande in de voorwaarden:

"By posting and/or submitting any text, images, designs, video, sound, code, data, or other materials or information (“User Content”) through or in connection with an application, user irrevocably grants Nikon, its affiliates and sub licensees, a worldwide, perpetual, royalty free, non-exclusive and fully sub-licensable license to use, modify, adapt, publish, translate, create derivative works from, distribute and display such User Content in any media and to incorporate the User Content into other works in any format or medium."

Naar mijn mening mogen ze dan gratis, dus zonder je verder nog een vergoeding te geven, alles met je foto doen.

Ik neem aan dat je door Nikon op de hoogte wordt gehouden hoe en wanneer je de prijs ontvangt.

mvg,

Bram

gvdnberg
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Who are you with Nikon gewonnen

Bericht door gvdnberg » do aug 26 2010 8:22 am

..... en wij willen dat natuurlijk ook graag weten!!

groeten,

Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”