Nikon Pro Magazine

Discussies over ons favoriete merk
iBub

Nikon Pro Magazine

Bericht door iBub » ma aug 23 2010 8:07 am

Ik vraag me iets af.

Ik krijg nu al een tijdje het Nikon Pro Magazine hoewel ik me daar nooit voor opgegeven heb. Het enige wat ik op de Nikon site gedaan heb is mijn apparatuur geregistreerd. Zouden ze aan de hand daarvan het magazine versturen?

Magazine is inhoudelijk niet veel waard hoewel het lezen over en foto's zien van professionele fotografen wel inspirerend kan werken.

Daniël

Re: Nikon Pro Magazine

Bericht door Daniël » ma aug 23 2010 8:35 am

Dit komt omdat je een D700 geregistreerd hebt.
Een pro camera dus.
Wees blij. Ik heb mijn D300s geregistreerd en krijg hem telkens als ik er naar vraag.

Wat wel raar is dat het blad 10 euro kost en support zegt dat je hem gratis krijgt :huh:

iBub

Bericht door iBub » ma aug 23 2010 8:42 am

Ben geen Pro. :roll:

Ik zie inderdaad dat € 10.00 op de cover staat.... Beetje overpriced als je het mij vraagt.

Maar toch lief van Nikon

Gerard

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » ma aug 23 2010 9:51 am

iBub schreef: Beetje overpriced als je het mij vraagt.
Je krijgt het gratis hoor.

Jan en Yuul
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Jan en Yuul » ma aug 23 2010 7:10 pm

Daniël schreef:Dit komt omdat je een D700 geregistreerd hebt.
Een pro camera dus.
Wees blij. Ik heb mijn D300s geregistreerd en krijg hem telkens als ik er naar vraag.
Vreemd, ik heb een D300 en ik krijg hem automatisch ... Toch enige willekeur.

Groet,

Jan (en Yuul :D )
Z9, Z7, Z6, D850, D7200 (Yuul), D810, D800E, D700 (Jan), divers glaswerk en een SB-800

Solitary™

Bericht door Solitary™ » ma aug 23 2010 7:58 pm

Ik heb dit vaker gehoord.

Heb een D300s, de Nikkors 24-70/2.8 en 80-200/2.8, een SB-900 en SB-600 geregistreerd en krijg helemaal nop?

Vriendelijke groet,
Jan

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » ma aug 23 2010 7:59 pm

Dan heb je waarschijnlijk aangegeven dat je geen reclame- of ander materiaal van Nikon wilt ontvangen.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

J.Hoes
Forumlid
Forumlid

Bericht door J.Hoes » ma aug 23 2010 8:34 pm

Ik kreeg toegestuurd plm een jaar na registratie van D300 en wat andere dingen. Verder is het een prima uitgevoerd blad.

Groet Hans.

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » di aug 24 2010 7:10 am

NPS leden krijgen het gratis.
Sommige doelgroepen krijgen soms iets als er wat over is. De verzending is dan kennelijk willekeurig. Als er een nieuwe D4 aan komt krijgen niet NPS leden maar wel met een D3 geregistreerd er vast ook een, want dat is dan de doelgroep.
Soms krijgen alle NCN leden er ook een.

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 38&t=14814" onclick="window.open(this.href);return false;

Daniël

Bericht door Daniël » di aug 24 2010 7:36 am

Nou,

mijn pa heeft een D3 en is geen NPS. Die krijgt hem wel.
Ik heb een D300s en ben ook geen NPS lid. Op de één of andere manier krijg ik hem niet automatisch. Maar Nikon NL snapt niet waarom ik hem niet krijg. Alles staat goed maar ik kom niet automatisch in de lijst.
Als het goed is sta ik er nu wel in.

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » di aug 24 2010 9:13 am

Hans Braakhuis schreef:NPS leden krijgen het gratis.
Sommige doelgroepen krijgen soms iets als er wat over is. De verzending is dan kennelijk willekeurig. Als er een nieuwe D4 aan komt krijgen niet NPS leden maar wel met een D3 geregistreerd er vast ook een, want dat is dan de doelgroep.
Soms krijgen alle NCN leden er ook een.

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 38&t=14814" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon zelf komt met andere informatie.

JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door JaapV » di aug 24 2010 10:41 am

Tom schreef: Nikon zelf komt met andere informatie.
En die is...?
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » di aug 24 2010 11:02 am

JaapV schreef:
Tom schreef: Nikon zelf komt met andere informatie.
En die is...?
Nikon Nederland stuurt inderdaad het complementair magazine Nikon Pro toe, aan geregistreerde bezitters van een aantal Nikon DSLR camera's, waaronder de Nikon D300s.

Daniël

Bericht door Daniël » di aug 24 2010 3:24 pm

Hartelijk dank voor uw vraag over Nikon Pro.

Nikon Pro wordt drie keer per jaar uitgegeven. Levering van dit blad hangt inderdaad samen met het registreren van uw camera en adres op onze site. Uit de registratiedatum van uw D300s maken wij op dat u de vorige levering net misgelopen bent. U zou nu wel op de lijst moeten staan voor de volgende uitgave. Let erop dat niet iedereen op dezelfde tijd Nikon Pro geleverd krijgt, omdat deze in groepen de deur uit gaan. Indien u Nikon Pro niet geleverd krijgt, dan kunnen wij er voor zorgen dat naderhand een exemplaar handmatig naar u toegestuurd zal worden.

Erop vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u op de link bovenaan deze email klikken en uw vraag zo bijwerken.

Met vriendelijke groeten,
Hartelijk dank voor uw reactie.

De gewone prijs van Nikon Pro is inderdaad €10,00. Echter als blijk van Nikon's waardering voor onze (semi-)professionele klanten wordt dit blad in Europa gratis verstrekt aan onze klanten die hun (semi-)professionele camera en postadres op onze site hebben geregistreerd. Dit is de reden waarom u het gratis krijgt, maar het blad is ook apart aan te schaffen, vandaar dat de prijs op de voorpagina vermeld staat.

Erop vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u op de link bovenaan deze email klikken en uw vraag zo bijwerken.

Met vriendelijke groeten,

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door weimaraner » di aug 24 2010 6:06 pm

Hmm, nooit iets ontvangen ondanks mijn D300 - maar dat gaat ook een beetje moeilijk als je je adres niet invult... :oops:

Gelijk maar even aangepast dus - ben benieuwd.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”