Dan heb je het bijbehorende USB-kabeltje wellicht ook nog nooit gebruikt en zit het het misschien nog netjes standaard plat opgerold met een geplastificeerd kabelbinderdraadje bij elkaar in een plastic (gesealed ??) zakje in de doos. Maak dan (met de camera van een ander) een foto van dat keurig af fabriek verstrekte onderdeel als bewijs om aan te tonen dat je die USB poort werkelijk nog nooit hebt gebruikt.bvbD90 schreef: Derhalve ben ik zo verbaast want ik ben 100% overtuigd dat ik de USB poort nooit gebruik.
Eenmaal zo'n kabeltje wel gebruikt, krijg je het bijna nooit meer voor elkaar om het zo netjes als trosje weer bij elkaar te binden. Zitten er altijd wel gekke kronkeltjes in, danwel in het geplastificeerde kabelbinderdraadje. Dus daarin is echt wel te zien of je het kabeltje wel of niet gebruikt zou hebben. En als het zakje af fabriek dicht gesealed is en als zodanig in de verpakking zit (ik ken de oorspronkelijke staat niet meer van de bij mijn eigen camera's verstrekte kabels, omdat ik dat soort kabeltjes wel eens gebruik), is het nog makkelijker als bewijs aan te tonen.