Black Friday
Black Friday
Hoi,
Door het tijdsverschil is "Black Friday" (met de grote kortingen) hier nog steeds van kracht.
Heb net Adobe Elements 9 aangeschaft voor €59 (ipv €86 voor de officiële upgrade).
Haast U (na de Lidl en de Aldi).
Gekheid op een touwtje: er is ECHT voordeel te halen, je moet alleen wel weten wat je zoekt, anders is het bos te groot.
Door het tijdsverschil is "Black Friday" (met de grote kortingen) hier nog steeds van kracht.
Heb net Adobe Elements 9 aangeschaft voor €59 (ipv €86 voor de officiële upgrade).
Haast U (na de Lidl en de Aldi).
Gekheid op een touwtje: er is ECHT voordeel te halen, je moet alleen wel weten wat je zoekt, anders is het bos te groot.
Willem.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Black Friday
Is dat zoiets als "Zwarte Maandag" ?wblink schreef:......... "Black Friday" .............

gr
Peter
Peter
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Waar is "hier"? Gendt (in de buurt van Pannerden)?wblink schreef:Hoi,

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Vandaag op de ZOOMexperience heb ik 'm ook gekocht voor 59 euries, ben er blij mee!
Nee, andere kant van de week en ook een andere achtergrond.pfitskie schreef:Is dat zoiets als "Zwarte Maandag" ?wblink schreef:......... "Black Friday" .............![]()
Sorry, ik had erbij moeten vermelden dat die vrijdag na ThanksGivingDay in de USA DE dag is waarop men sinterklaas (en ook al kerst-) inkopen doet. Veel bedrijven (waaronder adobe, apple enz) gebruiken die dag om fikse kortingen op hun produkten te geven.
Ik had niet in de gaten dat dat ook voor de webwinkels met verkopen naar EU gold, anders had ik het eerder gemeld.
Hieronder een paste uit wiki:
=======================================
Black Friday (shopping)
Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is in de Verenigde Staten de dag na Thanksgiving Day, een vrijdag. De meeste werknemers hebben die dag ook vrij (met uitzondering van personeel in de detailhandel, gezondheidszorg en banksector), en daardoor gaan er veel mensen winkelen.
Het wordt beschouwd als het begin van het seizoen voor kerstinkopen. Om de mensen naar de winkels te trekken, adverteren veel winkels met speciale aanbiedingen. Er zijn winkels die al om drie uur open gaan, en om die tijd staan er al rijen kopers buiten om de laagstgeprijsde, beperkt voorradige artikelen te bemachtigen. Tijdens de dag is het vrijwel onmogelijk om een parkeerplaats te vinden bij de grote winkelcentra en sommige mensen parkeren hun auto al een week vantevoren om gegarandeerd een plaats te hebben.
Oorspronkelijk komt de naam Black Friday uit de Amerikaanse stad Philadelphia en werd rond 1965 voor het eerst gebruikt om te verwijzen naar de enorme verkeersdrukte in en rond die stad op de dag na Thanksgiving.
Rond 1981 wordt voor het eerst melding gemaakt van een alternatieve theorie dat op die dag de winkeliers voor het eerst "in het zwart" komen te staan, dat wil zeggen winst beginnen te maken voor het jaar. In Amerika is het bij de boekhouding de gewoonte om verliezen in rode inkt in de boeken te schrijven. Uiteraard is dit technisch onjuist omdat de detailhandel wel degelijk winst maakt gedurende andere tijden van het jaar, maar het illustreert hoe belangrijk de kerstperiode is voor het jaarlijks eindresultaat.
========================================
Willem.
"Hier" is/was EU.JaapV schreef:Waar is "hier"? Gendt (in de buurt van Pannerden)?wblink schreef:Hoi,
Door het tijdsverschil is "Black Friday" (met de grote kortingen) hier nog steeds van kracht.![]()
Maar vwb Gendt heb je gelijk.
Willem.
- henkk
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wat grappig deze verhalen. Ik zat vrijdag wat te googelen naar Adobe Elements 9 en kwam ook op die aanbieding van € 59. De box is inmiddels onderweg (verzendkosten toch wat minder dan de toegang tot Zoom exp. bovendien had ik andere plannen).
Henk

Henk
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
henkk schreef:Wat grappig deze verhalen. Ik zat vrijdag wat te googelen naar Adobe Elements 9 en kwam ook op die aanbieding van € 59. De box is inmiddels onderweg (verzendkosten toch wat minder dan de toegang tot Zoom exp. bovendien had ik andere plannen).
![]()
Henk
Zo verging het mij ook en ik probeerde dat zo snel mogelijk te delen met andere potentiële liefhebbers.
Net nog even gekeken via http://www.adobe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; en zag dat je met invoeren van de kortingscode "BF2010" nog steeds van de aanbiedingen kunt profiteren!
(Dus eigenlijk toch ook weer een beetje "Black Monday" }:-)
Willem.