Het volgende slachtoffer van de digitale ontwikkelingen....
O jee wie is die man met die camera ? Het is de baas die niks beters te doen heeft. Zodat iedere werknemer productief blijft hahahaha.
Op mijn vorige werk werd de camera veelvuldig door ploegbazen gebruikt vaak om een foto te maken van werk dat was blijfen liggen van een vorige ploeg.
Het hoogte punt was een ploegbaas die per ongeluk een hert had aangereden, Iemand in de ploeg van hem had slagers kwaliteiten en had het dode dier geslacht tijdens de dienst ze hadden er een foto van gemaakt.
En toevallig had een andere ploegbaas dit bestandje geopend waar de produktie leider bijstond ..ja heel toevallig.
Het zag er natuurlijk allemaal verschrikkelijk uit
Nou einde ploegbaas het was een retelikker daar niet van na 6 weken geschorst mocht hij wel terug komen als coordinator .
En het bleef een vervelende vent retelikker en company uber alles type.
De kracht van een foto op het werk in een kort verhaaltje
En echt gebeurd
groetjes
Op mijn vorige werk werd de camera veelvuldig door ploegbazen gebruikt vaak om een foto te maken van werk dat was blijfen liggen van een vorige ploeg.
Het hoogte punt was een ploegbaas die per ongeluk een hert had aangereden, Iemand in de ploeg van hem had slagers kwaliteiten en had het dode dier geslacht tijdens de dienst ze hadden er een foto van gemaakt.
En toevallig had een andere ploegbaas dit bestandje geopend waar de produktie leider bijstond ..ja heel toevallig.
Het zag er natuurlijk allemaal verschrikkelijk uit
Nou einde ploegbaas het was een retelikker daar niet van na 6 weken geschorst mocht hij wel terug komen als coordinator .
En het bleef een vervelende vent retelikker en company uber alles type.
De kracht van een foto op het werk in een kort verhaaltje
En echt gebeurd
groetjes
- Rik
- Forumlid
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo sep 03 2006 11:50 am
- Locatie: Amsterdam
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik las net een berichtje in de nieuwe "Zoom" over de markt van digitale spiegelreflexen: vorig jaar zijn er 5 miljoen digitale reflexen verkocht, 46,7% daarvan was Canon (jawel!), Nikon had een aandeel van 33% en het restant werd verdeeld door Sony (6,2%), Olympus (5,9%) en Pentax (5,4%). Als je goed telt blijft er dan nog 2,8% over en dat zal voor rekening komen van Fuji. Dus Fuji die Nikon overneemt lijkt me niet zo voor de hand te liggen, misschien eerder andersom. En dat economie vooral met harde cijfertjes te maken heeft en niet zo veel met sentimenten lijkt me ook wel duidelijk. Maar ja, een emotionele binding aan een merk waar je veel plezier aan beleeft is niet zo maar uit te vlakken.GdP schreef:Nikon overgenomen door Fuji?![]()
Gerrit

Groet, Rik
NCN-lid
D7100, een mooi setje lenzen, een flitser en nog zo wat hulpmiddelen. https://www.rikvuurmans.com
D7100, een mooi setje lenzen, een flitser en nog zo wat hulpmiddelen. https://www.rikvuurmans.com
Ik rij al 7 jaar met een Volkswagen Transporter. En ik moet zeggen dat de rij eigenschappen uitstekend zijn, want hij heeft een mooie ‘zachte’ vering. Wat nodig is i.v.m. de invaliditeit van mijn vrouw. Maar het materiaal waar de Transporter van gemaakt is, is gewoon kl....ten.BUG322 schreef:Mijn Postbank Mijn Nikon Mijn ABN
Als ze van Volkswagen Opel gaan maken spring ik van een flat.
Als je 35 jaar in een Mazda hebt gereden, dan praat je niet over de kosten van reparaties, want die zijn er niet. Alleen het normale onderhoud.
Bij een Volkswagen ben je driekeer zoveel kwijt aan reparaties t.o.v. het onderhoud.
Gerrit
Je moet er wel de spullen voor hebben. Bij mijn kever heb ik alles zelf gedaan uitelkaargehaald geschuurd geplamuurd etc. Na het spuitwerk alles zelf weer inelkaar gezet. Later heb ik de motor eruitgehaald en omgebouwd naar 1600cc.
Koppeling vervangen, kleppen stellen dat is ook allemaal erg simpel maar ik heb er nu geen tijd meer voor en ik wil ook niet meer op straat sleutelen.
Dus mijn passat heb ik laats naar een gewone garage voor mijn koppelingsplaten gebracht.
Dit scheelde al 250 euro met de officiele dealer.
groetjes
Koppeling vervangen, kleppen stellen dat is ook allemaal erg simpel maar ik heb er nu geen tijd meer voor en ik wil ook niet meer op straat sleutelen.
Dus mijn passat heb ik laats naar een gewone garage voor mijn koppelingsplaten gebracht.
Dit scheelde al 250 euro met de officiele dealer.
groetjes
- nikonvos
- Forumlid
- Berichten: 250
- Lid geworden op: di mei 08 2007 11:45 am
- Locatie: NoordoostBrabant
- Ervaringsniveau: *
Ik sleutel nog wel zelf en meestal staan er dan een aantal (gepensioneerde) buurmannen klaar met uitstekende? tips. Altijd gezellig maar als ik teveel goede adviezen hoor ga ik eerst maar weer koffie drinken. Komt bij dat m'n oudste zoon voertuigentechniek gaat doen, kan zich dus lekker uitleven op die ouwe passat.
D80