Nee, niet bij een vage internetverkoper. Profiteer van de 19% btw korting by MM, en je krijgt voor iets onder de €3600 een D3s. Utrecht had ze in ieder geval vanmiddag nog.
lock
D3s koopje.
Re: D3s koopje.
Ik wil er even aan toevoegen dat MM géén 19% koring netto geeft. Het namelijk zo, ze suggereren dat je wel die korting krijgt, maar dat is enkel over het exclusief BTW bedrag! De BTW blijft ongewijzigd. Daardoor is de totale korting geen 19% maar "slechts" iets onder de 16%. Hier kwam ik toevallig zelf achter toe ik daar was. Ik had de mevrouw van de info balie al beloofd dat ze veel vragen gaat krijgen deze weer met dit (bewuste)onduidelijk concept.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat klopt. Maar dat leggen ze ook haarfijn uit op hun website.
Het percentage aan korting is gebaseed op de btw op het produkt. Dat is 19% van de totale prijs minus de 19% btw zelf, uiteraard.
Jammer dat ze lenzen als accessoires zien. En daar geldt de aktie niet voor. Voor mij is een accessoire iets anders, namelijk iets dat aan een produkt kan worden toegevoegd zonder de essentie van het funktioneren van het apparaat te beinvloeden. Dus een extra antenne op een auto veroorzaakt niet dat de auto ineens wel kan rijden. Een accessoire dus. Maar sloop je de wielen van de auto, dan wordt het lastiger. Geen accessoire dus.
Kennelijk kan je ook fotos met een body maken zonder een lens erop. Strikt genomen is dat ook zo...
lock
Het percentage aan korting is gebaseed op de btw op het produkt. Dat is 19% van de totale prijs minus de 19% btw zelf, uiteraard.
Jammer dat ze lenzen als accessoires zien. En daar geldt de aktie niet voor. Voor mij is een accessoire iets anders, namelijk iets dat aan een produkt kan worden toegevoegd zonder de essentie van het funktioneren van het apparaat te beinvloeden. Dus een extra antenne op een auto veroorzaakt niet dat de auto ineens wel kan rijden. Een accessoire dus. Maar sloop je de wielen van de auto, dan wordt het lastiger. Geen accessoire dus.
Kennelijk kan je ook fotos met een body maken zonder een lens erop. Strikt genomen is dat ook zo...

lock
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik wist niet eens dat er mediamarkten zijn die D3(s/x)'en op voorraad hebben... 

Spul waarmee je foto's maakt...
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Ik voel een verzameldraadje aankomen: "bijzondere foto's gemaakt zonder lens op de camera"... toch eens proberen wat je dan allemaal kunt bereiken...lock schreef:Kennelijk kan je ook fotos met een body maken zonder een lens erop. Strikt genomen is dat ook zo...![]()
ElRonno schreef:Ik voel een verzameldraadje aankomen: "bijzondere foto's gemaakt zonder lens op de camera"... toch eens proberen wat je dan allemaal kunt bereiken...lock schreef:Kennelijk kan je ook fotos met een body maken zonder een lens erop. Strikt genomen is dat ook zo...![]()

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 55&t=18096ElRonno schreef:Ik voel een verzameldraadje aankomen: "bijzondere foto's gemaakt zonder lens op de camera"... toch eens proberen wat je dan allemaal kunt bereiken...lock schreef:Kennelijk kan je ook fotos met een body maken zonder een lens erop. Strikt genomen is dat ook zo...![]()
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik stel voor de MediaMarkt actie in één draadje te houden... Graag in http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 37&t=30193