Ik heb mijn producten al jaren bij Nikon geregistreerd maar nog nooit een certificaat ontvangen. Laat maar komen, zou ik zeggen. Ik ben wel benieuwd.
Van de andere kant lijkt er mij iets niet te kloppen, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Zoveel mensen die de laatste tijd certificaten hebben ontvangen maar bij geen één zijn de serienummers juist. Dat er bij een enkele iets fout gaat kan ik mij voorstellen maar.... bij iedereen????
Ik kreeg in de afgelopen week 3 enveloppen met steeds een certificaat voor een D3100, terwijl ik er een paar maanden geleden 1 gekocht heb. Erg soepel loopt het dus niet allemaal.
ik krijg dagelijks een enveloppe met een certificaat. Voor telkenmake een 85/1.4.
Inmiddels kan ik een handeltje beginnen op de markt. Het hele huis ligt vol met die lenstypes.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Vanochtend naar het Nikon service hotline gebeld. Daar vertelde men mij dat er inderdaad iets mis was gegaan met de serienummers bij het printen van de certificaten. Ik kon meteen de juiste nummer opgeven en zou nieuwe en correcte certificaten binnen 2 weken toegestuurd krijgen.
Toen ik echter thuis kwam van werk lagen er al drie enveloppes in de bus met nieuwe certificaten met de juiste serienummers erop. Kennelijk was men zelf al met correctie begonnen!
Eerst certificaten ontvangen voor 2 objectieven met dezelfde nummers, waarvan 1 gebruikt is aangeschaft. Gisteren een nieuw certificaat met het juiste nummer voor de nieuw aangeschafte 16-85.
Groeten,
Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg, Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Hoe oud zijn jullie spullen ? Of zou het versturen van de certificaten puur te maken hebben met het moment waarop je iets hebt geregistreerd ? Ik heb namelijk nog niks gezien.
Vandaag nieuwe certificaaten gehad met de juiste nummers. Maar nog steeds alleen voor mijn body's. Nog geen 1 voor mijn lenzen. Camera's zijn vrij nieuw maar 1 lens ook dus geen idee hoe ze te werk gaan.