Vraag prijs d200 + Welke camera zou ik nu moeten kiezen?

Discussies over ons favoriete merk
Plaats reactie
stephanie

Vraag prijs d200 + Welke camera zou ik nu moeten kiezen?

Bericht door stephanie » di mar 08 2011 4:53 pm

HOI!

Ik heb nu 1.5 jaar de nikon d200, ik was heel ambitieus, en ik wilde meteen een goede camera. Alleen nu vind ik hem veel te moeilijk en wil ik hem verkopen om er vervolgens een makkelijkere camera voor terug te kopen.

Als ik hem 2e hands (hij is echt in perfecte staat, nauwelijks gebruikt) wil verkopen, wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?

En daarnaast wil ik mijn lens behouden en ben ik over nikon heel erg tevreden, dus zou iemand mij kunnen aanraden wat voor een makkelijker model ik ervoor in de plaats zou moeten nemen?

LAAT MAAR WETEN!!!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Vraag prijs d200 + Welke camera zou ik nu moeten kiezen?

Bericht door Patrick » di mar 08 2011 5:00 pm

Iets als een D90 lijkt mij een prima vervanger. Tegenwoordig gunstig te koop. Een D7000 is een stuk duurder.

Nikon maakt trouwens alleen maar goede DSLR's, natuurlijk. Een meer professionele body is niet per definitie beter... :mryellow:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

stephanie

Bericht door stephanie » wo mar 09 2011 11:36 am

Thanks Patric, ga ik is kijken naar dat model waar jij het over hebt. Hoeveel schat je dat ik nog voor de d200 zou kunnen krijgen? x

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mar 09 2011 1:19 pm

Durf het je niet te zeggen. Je moet toevallig iemand vinden die een wat oudere semi-pro camera verkiest boven een nieuwere generatie instapper of semi-pro. Er is er volgens mij laatst eentje via het forum verkocht. Je zou de verkoper een PB kunnen sturen...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

beijnr
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door beijnr » wo mar 09 2011 1:49 pm

Ik heb je net een PB gestuurd met een voorstel.

Groet, Rick

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”