Nieuwe Nikon tussen D40 en D80 + 5 nieuwe pro lenzen
-
- Forumlid
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
Hoi Toines, op 02-01-2007 laat je weten dat NIKON einde van de maand waarschijnlijk met een camera op de markt komt die tussen de D40 en D80 komt te staan. Het is nu Juni 2007. Ik was van plan om een NIKON camera aan te schaffen (of een D40 of een D80) maar het lijkt mij nu verstandig om nog even te wachten op die nieuwe camera van Nikon de D60, dit alles natuurlijk onder voorbehoud neem ik aan?
Heb je inmiddels al wat meer informatie??
Groet Jasiu !!!
Heb je inmiddels al wat meer informatie??
Groet Jasiu !!!
-
- Forumlid
-
- Forumlid
Ik denk het
maar alle geheid op een stokje. Als je al sinds begin dit jaar op een nieuwe camera zit te wachten dan moet je dat natuurlijk gewoon doen als je daar de tijd voor hebt. Heb je die niet dan heb je nu al bijna een half jaar extra kunnen sparen en dan kan je beter gewoon die D80 kopen. M.i. toch wel de betere van de twee.

Ik ben hier incognito...
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
Ja zal best maar aangezien ik pas sinds een paar dagen lid ben van het forum, en niet zoals jij laat weten, sinds begin dit jaar heb ik inmiddels al zoveel info dat het waarschijnlijk toch de D80 wordt. Alleen moet ik daarvoor nog even verder sparen en aangezien dat ik maar een gewone brandwacht ben heb ik het ook niet voor het oprapen dus....nog ff geduld(ikke dan ) Gr Jasiu !!!
-
- Forumlid
-
- Forumlid
Een bijzonder goede keus. Het wachten/sparen waard lijkt me! Ennuhhh bij mijn ligt het ook niet voor het oprapen hoorJasiu schreef:Ja zal best maar aangezien ik pas sinds een paar dagen lid ben van het forum, en niet zoals jij laat weten, sinds begin dit jaar heb ik inmiddels al zoveel info dat het waarschijnlijk toch de D80 wordt. Alleen moet ik daarvoor nog even verder sparen en aangezien dat ik maar een gewone brandwacht ben heb ik het ook niet voor het oprapen dus....nog ff geduld(ikke dan ) Gr Jasiu !!!

Anders haalde ik vandaag nog even mijn fovoriete lenzensetje: 10,5mm, 17-55mm, 70-200VR, 200-400VR en als toetje een 1.4 TC erbij.

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
-
- Forumlid
Ik had laatst een bijzonder traumatische ervaring met die 200-400. Ik kwam iemand tegen die hem gekocht had. Dat was nog tot daar aan toe maar deze meneer had hem ook nog om zijn nek hangen (?). Dat was ook nog tot daar aan toe. Maar daar hield het dus niet op: hij werd mij pardoes in de handen gedrukt en ik mocht er even mee spelen.... Sindsdien heb ik spierpijn en slaap ik slecht