Oké Cees heb ik ook wel eens, maar na 3x spreek ik niet meer van een off-day.Cees Laarman schreef:Iedereen heeft weleens een off-day......
gr
Peter
Oké Cees heb ik ook wel eens, maar na 3x spreek ik niet meer van een off-day.Cees Laarman schreef:Iedereen heeft weleens een off-day......
Nee.....?????????Tom schreef:Dat topic over die 17-55 gelezen?Cees Laarman schreef:Iedereen heeft weleens een off-day......
Ik denk dat je dit topic bedoeldTom schreef:Ik kan het zo snel niet vinden, ben er bijna zeker van dat het een 17-55 betrof, die naar Nikon geweest was, slecht teruggekomen, nog een keer naar Nikon en beloofd dat die volgens de hoogste eisen (weet niet meer hoe het precies heette) afgesteld zou worden, en kwam wederom met een focusprobleem terug. Nog niet zo lang geleden hier gepost (enkele dagen, hooguit 2 weken).
Dat zegt mij minder dan de positieve en negatieve reacties die je hier op het forum leest.Onno schreef: Nikon Service heeft een excellente reputatie en dient als voorbeeld binnen het Nikon reparerend gremium in Europa. Dat is niet voor niks.
Daarom is het niet minder waar. Maar zoals ik allerlei redenen zie om een en ander vanuit een breder perspectief en daardoor meer positief te kunnen zien kan je ook voor kiezen om te focussen op sommige persoonlijke verhalen.Tom schreef:Dat zegt mij minder dan de positieve en negatieve reacties die je hier op het forum leest.Onno schreef: Nikon Service heeft een excellente reputatie en dient als voorbeeld binnen het Nikon reparerend gremium in Europa. Dat is niet voor niks.
Besef ook goed dat negatieve reacties eerder worden geplaatst dan positieve. Want waarom zou je gaan melden dat je tevreden was over een reparatie? Het beeld dat je krijgt is dus echt niet overeenkomstig de werkelijke verhoudingen!Tom schreef:Dat zegt mij minder dan de positieve en negatieve reacties die je hier op het forum leest.Onno schreef: Nikon Service heeft een excellente reputatie en dient als voorbeeld binnen het Nikon reparerend gremium in Europa. Dat is niet voor niks.
Daniël schreef:Daarom zeg ik toch ook enkele posts terug dat ik de kosten gewoon heel normaal vind.
Dat gezeur de hele tijd of iets goed is of niet.
Er zullen natuurlijk altijd wat negatieve dingen gebeuren.
Soms vallen de kosten wat hoger uit dan gewenst.
Je hoeft het niet te doen.
Als ik gewoon problemen heb ga ik er wel naar toe. Anders zit ik met een ding wat niet goed werkt.
Zouden jullie dit soort opmerkingen ook durven zeggen tegen mensen die een woekerpolis hebben afgesloten? Is ook begonnen met een paar negatieve ervaringenwil schreef:Soms kan een enkele negatieve ervaring wat op internet vermeld wordt een sneeuwbal effect krijgen. Met mogelijk nare gevolgen voor het betreffende bedrijf.
Ik kom al sinds 1972 bij de servicedienst van Nikon. .............