We dwalen af inderdaad. Slotje?pfitskie schreef:(P.S. Dit topic gaat de verkeerde kant uit.)
190 euro reparatiekosten :S
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 190 euro reparatiekosten :S
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Bij nader inzien toch maar niet.Onno schreef:We dwalen af inderdaad. Slotje?pfitskie schreef:(P.S. Dit topic gaat de verkeerde kant uit.)
gr
Peter
gr
Peter
Peter
Ik denk dat er weinig valt toe te voegen, behalve een reactie van de TS.
Groet Hans.
Groet Hans.
Toevallig vandaag bericht van Nikon dat de reparatie klaar is. Echt snel.. ga hem dus van de week ophalen. Had eerst opsturen aangegeven maar neem aan dat ik gewoon kan langsgaan dat het me dan verzendkosten scheelt? Of ligt hij dan niet meer in Beverwijk waar ik camera bracht.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Bel dan even met ze.TimC schreef:Toevallig vandaag bericht van Nikon dat de reparatie klaar is. Echt snel.. ga hem dus van de week ophalen. Had eerst opsturen aangegeven maar neem aan dat ik gewoon kan langsgaan dat het me dan verzendkosten scheelt? Of ligt hij dan niet meer in Beverwijk waar ik camera bracht.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Het scheelt je wel verzendkosten, maar je geeft ook reiskosten uit en je besteedt reistijd. Het is wel lekker als NikonService vooraf weet dat je komt ophalen, en de camera intussen niet bij TNT heeft afgegeven.TimC schreef:Toevallig vandaag bericht van Nikon dat de reparatie klaar is. Echt snel.. ga hem dus van de week ophalen. Had eerst opsturen aangegeven maar neem aan dat ik gewoon kan langsgaan dat het me dan verzendkosten scheelt? Of ligt hij dan niet meer in Beverwijk waar ik camera bracht.
Groet Hans.
Denk niet dat ie bij tnt ligt toch. Er staat dat hij pas wordt verzonden als ik met ideal heb betaald.
Je had zelf aangegeven dat de camera opgestuurd moest worden, en ik ging even uit van verzending onder rembours.
Heb je al contact gehad met NikonService?
Groet Hans.
Heb je al contact gehad met NikonService?
Groet Hans.
Opgehaald al en heb weer een goedwerkende camera. Tevreden met snelle Nikon service ondanks de kosten (arme student hehe). Maar eigen schuld en ben ondanks alles dik tevreden over de service. Alles is goedgekomen. Kan een slotje op
.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dit soort draadjes bloeden vanzelf wel dood, dus geen slotje nodig wat mij betreft. Ik wil de mensen niet de kans nemen je te feliciteren of te voorzien van andere commentaren...TimC schreef:Kan een slotje op.

Haha echt he.. zo blij dat ik gisteren heb lopen fotograferen thuis. Van de week weer er lekker op uit en foto's schieten.