flippie17 schreef:Morgen heb ik voor mijn werk een klusje in Arnhem, vlak bij de MM. Als daar de D300s ook 934,-- is, dan wandel ik denk ik met een goudkleurige doos naar buiten en dan is Patrick de schuldige.....

flippie17 schreef:Morgen heb ik voor mijn werk een klusje in Arnhem, vlak bij de MM. Als daar de D300s ook 934,-- is, dan wandel ik denk ik met een goudkleurige doos naar buiten en dan is Patrick de schuldige.....
Als het toch zo makkelijk zou zijn... Je kan me daar natuurlijk niet de schuld van geven. We kennen je al een beetje. Je hebt mij niet nodig als excuus.flippie17 schreef:Morgen heb ik voor mijn werk een klusje in Arnhem, vlak bij de MM. Als daar de D300s ook 934,-- is, dan wandel ik denk ik met een goudkleurige doos naar buiten en dan is Patrick de schuldige.....
Kun je voor mij kijken of ze de 50 1.8D hebben voor die Amsterdamprijs (€ 104,-)? Ben woensdag pas is de gelegenheid om er naar toe te gaan.flippie17 schreef:Morgen heb ik voor mijn werk een klusje in Arnhem, vlak bij de MM. Als daar de D300s ook 934,-- is, dan wandel ik denk ik met een goudkleurige doos naar buiten en dan is Patrick de schuldige.....
Tuurlijk wil dit voor je doen, en als ze hem hebben. moet ik hem dan voor je meenemen en naar je opsturen ???, of vragen of ze hem voor je willen reserveren ???Kun je voor mij kijken of ze de 50 1.8D hebben voor die Amsterdamprijs (€ 104,-)? Ben woensdag pas is de gelegenheid om er baar toe te gaan
Woon je in de buurt van Druten? Als ze 'm willen reserveren is natuurlijk ook prima.flippie17 schreef:Tuurlijk wil dit voor je doen, en als ze hem hebben. moet ik hem dan voor je meenemen en naar je opsturen ???, of vragen of ze hem voor je willen reserveren ???Kun je voor mij kijken of ze de 50 1.8D hebben voor die Amsterdamprijs (€ 104,-)? Ben woensdag pas is de gelegenheid om er baar toe te gaan
Je hebt PBflippie17 schreef:Ik woon in Amersfoort, niet echt in de buurt natuurlijk, maar als je me even je volledige naam en adresgegevens wilt sturen via een PB laat ik hem voor je reserveren. (als ze hem hebben, en als mijn klus morgen doorgaat natuurlijk) Ik wil hem ook best gelijk meenemen en naar je opsturen, moet je natuurlijk wel de verzendkosten betalen.
Bij zo'n groot prijsverschil: de D7000. Je komt van een D90, dus bent nog niet verpest door de fantastische ergonomie en snelheid van de D300s. Dus zeker voor de D7000 gaan wat mij betreft.Matthijsfcu schreef:Nu gelijk mijn vraag, voor welke camera kan je het beste kan gaan?????
Aangezien de D7000 wel een stuk nieuwer is ben ik erg naar de D7000 geneigd, of kan iemand dat mij afraden???
Ik ben nu in het bezit van een D90 die ik vanavond verkoop voor 525 euro.