Prijsoverzicht Nikon Mediamarkt A'dam ZO

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
IlseN
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Re: Prijsoverzicht Nikon Mediamarkt A'dam ZO

Bericht door IlseN » di jun 07 2011 10:06 pm

MM Alkmaar had op 23 mei zelfs een 24 70 2.8 op voorraad. Althans, hij was gereserveerd, door mij.. Ik heb de prijs van dit prachtige objectief sinds januari in de gaten gehouden, en toen was de prijs ook € 1399,97. Ik heb hem dus 23 mei ook voor deze prijs gekocht :mryellow: :mryellow: :mryellow: :mryellow: Kennelijk doen ze bij MM niet aan rampentoeslag...
Met deze actie had ik uiteraard geen rekening gehouden, maar als ik de prijzen bij de "echte" winkels op fotografie gebied zie, ben ik ook voor wat betreft de prijs superblij met deze aankoop. :mryellow: :mrgreen: :mryellow:

Een kleine aanvulling dus op de uitgebreide lijst van Patrick.

Frank Roelofs
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Frank Roelofs » wo jun 08 2011 4:14 pm

flippie17 schreef:
Kun je voor mij kijken of ze de 50 1.8D hebben voor die Amsterdamprijs (€ 104,-)? Ben woensdag pas is de gelegenheid om er baar toe te gaan
Tuurlijk wil dit voor je doen, en als ze hem hebben. moet ik hem dan voor je meenemen en naar je opsturen ???, of vragen of ze hem voor je willen reserveren ???
Vanmorgen Het Nikkor 50mm F1.8 objectief opgehaald. Lag keurig klaar bij de infobalie, bedankt flippie17. Daarna moest ik in Apeldoorn zijn, heb daar bij CameraTools een BlackRapid RS-W1 gehaald. :D Nu even wachten tot mijn verjaardag. Kan ik het in gebruik gaan nemen. :(
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.

Tom van Hell
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Tom van Hell » wo jun 08 2011 4:24 pm

BlackRapid RS-W1??? is die voor je vrouw? http://www.cameratools.nl/BLACKRSW1-zoe ... Women.html
:lol:
Beter wissen dan missen

Kijk ook eens op www.tomvanhell.nl

Frank Roelofs
Forumlid
Forumlid

Bericht door Frank Roelofs » wo jun 08 2011 4:26 pm

Tom van Hell schreef:BlackRapid RS-W1??? is die voor je vrouw? http://www.cameratools.nl/BLACKRSW1-zoe ... Women.html
:lol:
Nou, heb de riemen beide geprobeert en deze beviel het beste. (Ik heb gelukkig geen bodybuilderborsten) En idd mijn vrouw gaat 'm ook gebruiken.
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.

Tom van Hell
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Tom van Hell » wo jun 08 2011 4:32 pm

zal wel lukken dan. einde nekklachten. heb zelf sinds kort de 5
Beter wissen dan missen

Kijk ook eens op www.tomvanhell.nl

vuurvlindertje
Forumlid
Forumlid

Bericht door vuurvlindertje » wo jun 08 2011 7:51 pm

Vandaag bij de MM op de Beijerlandselaan in Rotterdam de 70-300 gekocht (er lag ook nog een 70-200 (2.8, maar dat kan bruin niet trekken)
Op het Alexandrium niet aanwezig en ze wilden hem ook niet bestellen, in de stad niet aanwezig, op de beijerlandselaan alleen nog het showmodel. Dat heb ik nu mee, als de nieuwe binnen is wordt ik gebeld en ruil het showmodel in voor de nieuwe (staat ook netjes op de bon) Dat noem ik nog een service.
Was er wel twee tientjes duurder dan dat hij op het alexandrium geweest zou zijn.
D90+MB-D80, SB 600, Tamron 90mm Macro, Tamron 17-50 VC , Nikkor 70-300mm VR II, Nikon 1V1, 1 Nikkor 10-30

renrij

Bericht door renrij » do jun 09 2011 5:59 pm

Hoi,

mocht iemand vanavond bij een MM komen (bij voorkeur Arnhem) zou hij/zij dan eens willen kijken of de 28-300mm ook op voorraad is en wat de prijs is?

Alvast bedankt

Groetjes,
René

http://www.rrijn-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

renrij

Bericht door renrij » vr jun 10 2011 8:31 pm

Hoi,

vanavond toch maar even bij MM Arnhem naar binnen gelopen, maar wederom grote teleurstelling. De TV-slogan "dit is mijn winkel" is voor mij (na 3x van koude kermis thuis te zijn gekomen) : "DIT WORDT NOOIT MIJN WINKEL............................"

Ging voor de Nikon 28-300 die elders (oa CameraNu) € 779,00 en nu bij MM na Fotomania-korting € 859,00

Voor mij NOOIT meer MediaMarkt...................

Iedereen fijne pinksteren

Groetjes,
Rene

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr jun 10 2011 8:53 pm

Tja Rene, niet alle MM's zijn hetzelfde. Sterker nog; ze zijn allemaal onafhankelijk in hun prijsbeleid. Blijkbaar is de jouwe wat minder gunstig. Wat overigens niet ongebruikelijk bij objectieven. Camera's zijn veel gunstiger in verhouding bij ze.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Johan1025
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Johan1025 » za jun 11 2011 11:18 am

Leeuwarden MM SB-700 voor 229,-- euri :mryellow: :mryellow:
Fuji X Pro - 3 en divers glas :)

M.vr.gr.Johan1025

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » za jun 11 2011 11:31 am

renrij schreef:Hoi,

vanavond toch maar even bij MM Arnhem naar binnen gelopen, maar wederom grote teleurstelling. De TV-slogan "dit is mijn winkel" is voor mij (na 3x van koude kermis thuis te zijn gekomen) : "DIT WORDT NOOIT MIJN WINKEL............................"

Ging voor de Nikon 28-300 die elders (oa CameraNu) € 779,00 en nu bij MM na Fotomania-korting € 859,00

Voor mij NOOIT meer MediaMarkt...................

Iedereen fijne pinksteren

Groetjes,
Rene
En wat zei de verkoper toen je hem dit vertelde?

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”