Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Mijn naam is Joyce, en ik studeer de masteropleiding beeldende kunst aan de kunstacademie in Utrecht.
Ik ben de gelukkige eigenaar van een Nikon D80, een Nikon D5100, een 50mm en een VRII 18-200mm lens.
Voor mijn volgende kunstproject wil ik met m'n D5100 een film maken van 24 uur lang. Tijdens die 24 uur ga ik een hele dag, van 0.00u tot 23.59u, uit het leven van een willekeurig persoon vastleggen, ik loop letterlijk de hele dag met m'n camera achter diegene aan. Hier komt organisatorisch gezien wel het een en ander bij kijken...
Om dit project mogelijk te maken met een zeer beperkt budget, ben ik op zoek naar mensen waarvan ik EN-EL14 accu's van zou mogen lenen. Ik denk ongeveer 12 accu's nodig te hebben in totaal, zelf heb ik er twee, dus blijven er nog om en nabij tien over die ik ergens vandaan moet scharrelen.... Met een beperkt budget (ongeveer 150 euro in totaal) is kopen helaas echter geen optie.

Het enige wat ik hiervoor in ruil kan bieden is de verzendkosten van de accu's (2x aangetekend verzenden, van de uitlener naar mij en weer terug. De kosten die je voor het verzenden maakt stort ik op je rekening!). Als ik van iemand in de regio Nijmegen (waar ik woon) of Utrecht een accu kan lenen, kom ik deze persoonlijk ophalen.
Meer informatie over de werken die ik maak is te lezen op deze website.
Mocht iemand nog vragen hebben over dit project, schroom niet ze te stellen!!
(Mocht deze oproep in het verkeerde subforum staan, hiervoor mijn excuses. Ik wist niet goed waar ik dit het beste kon plaatsen)
Met vriendelijke groet,

Joyce