Forum foto's bekijken op ipad

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.
Plaats reactie
Witkee

Forum foto's bekijken op ipad

Bericht door Witkee » wo sep 21 2011 4:34 pm

Hallo, sinds een paar dagen heb ik een i pad, als ik nu hierop foto's die op het forum staan wili bekijken,valt meestal het rechterdeel van de foto weg. Openen in een nieuw tabblad is een optie,maar omslachtig. Ik kom er niet uit. Wie heeft het vast eenvoudige antwoord?
Nogeen vraag,alsvik devspatie vergeetbkomt er meestal een letter v op de plek van de spatie te staan ? Help :oops:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Forum foto's bekijken op ipad

Bericht door Patrick » wo sep 21 2011 5:18 pm

Even verhuisd.

Vraag 1 kan ik je zo mee helpen. Lees dit draadje even door.

Vraag 2: geen idee.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Onno » wo sep 21 2011 5:33 pm

Ik gebruik Tapatalk om op het forum te browsen met mijn iPad en iPhone. Handiger wat mij betreft.
http://www.tapatalk.com/mobile.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Witkee

Bericht door Witkee » wo sep 21 2011 9:42 pm

Helaas Patrick,bij mij was het veldje nog blanco,wel geprobeerd om een lagere waarde en het maximum in te voeren, probleem blijft. Ik heb de ipad 2 ,kan ik hier nog iets in veranderen wellicht? Alvast bedankt voor de reakties.

roel
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door roel » wo sep 21 2011 10:05 pm

Als de foto's op de iPad te breed zijn en je klikt een keer onderaan het betreffende bericht op "Terug naar..." dan wordt de breedte aangepast op het scherm (afhankelijk van de instellingen in je profiel). Dus, de juiste breedte in je profiel instellen en als de foto's dan nog te breed worden weergegeven, onderaan de pagina op de link klikken. Je gaat dan niet terug naar de vorige pagina, enkel de breedte van de foto's wordt dan aangepast. Als je het uitprobeert zul je snappen wat ik bedoel.

Witkee

Bericht door Witkee » do sep 22 2011 12:12 am

Bedankt Roel,dit werkt iets makkelijker,ik keek wel even ook op DPZ,daar speelt het niet, resolutie staat nu op 1024 .

Plaats reactie

Terug naar “Het Forum”