Doos Tokina 11-16.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Doos Tokina 11-16.
Hallo beste forumleden.
Ik heb vandaag een Tokina 11-16mm f/2.8 gebruikt gekocht .
Helaas is de orginele doos niet meer aanwezig ,zou iemand weten waar ik een nieuwe of een gebruikte doos kan krijgen .
Ik vind het zelf fijn om alle dozen te hebben,ik ben ook bereid om voor de doos en natuurlijk de verzendkosten te betalen.
Wie kan er helpen,alvast bedankt.
Jac.
Ik heb vandaag een Tokina 11-16mm f/2.8 gebruikt gekocht .
Helaas is de orginele doos niet meer aanwezig ,zou iemand weten waar ik een nieuwe of een gebruikte doos kan krijgen .
Ik vind het zelf fijn om alle dozen te hebben,ik ben ook bereid om voor de doos en natuurlijk de verzendkosten te betalen.
Wie kan er helpen,alvast bedankt.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- Wolf
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Doos Tokina 11-16.
Waarom??
De doos van de Tokina stelt niet veel voor hoor. (geen goud kleur)
Ik heb wel een liggen maar die hou ik voorlopig nog even. Garantie is nog geldig
Ik heb wel een liggen maar die hou ik voorlopig nog even. Garantie is nog geldig
-
- Forumlid
Tja Wolf , Het is dan wel geen gouden doos ( die heb ik trouwens allemaal fijn bewaard ), of noem het een tik van me ,ik hecht er gewoon weg waarde aan om fotospulletjes compleet te hebben,en dat is ook met doos.Wolf schreef:Waarom??

Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
-
- Forumlid
Geen doos....
geen leven.
geen leven.
-
- Forumlid
Zo is het maar net Marten.Marten schreef:Geen doos....
geen leven.

Jac.
Nooit, en dus nog steeds niet, begrepen wat de doos voor een meerwaarde heeft. Zie het regelmatig bij aanbiedingen. Je kunt beter een naamloze lenskoker erbij kopen, heb je meer aan.
George
George
- MauritsD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
ik heb de ervaring dat als je later weer verkoopt, de originele doos en alle papieren/zakjes etc. de potentiele koper vaak een goed gevoel geven.
Het staat netjes.
Of je er dan meer voor krijgt weet ik niet, maar het verkoopt wel sneller en plezieriger met meer vertrouwen...
Het staat netjes.
Of je er dan meer voor krijgt weet ik niet, maar het verkoopt wel sneller en plezieriger met meer vertrouwen...
"Er zij licht; en er was licht." (Genesis 1:3)
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
-
- Forumlid
- Contacteer:
Voor eventuele verkoop later kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Om de lens te bewaren heeft een goede lenskoker meer zin denk ik.
Om de lens te bewaren heeft een goede lenskoker meer zin denk ik.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
-
- Forumlid
Hallo beste forum leden.
Natuurlijk heeft een doos geen geldelijke meerwaarde,en eenmaal gekochte spullen verkoop ik sowiezo niet.
Ik vind het voor mijn gevoel fijn als ik alles compleet heb,en daar hoort voor mij de doos ook bij,dat is eigenlijk alles.
Evengoed kan ik het begrijpen dat er genoeg mensen zijn die niet geintresseerd zijn , de bijbehorende doos te hebben.
Om mijn spullen in op te bergen heb ik trouwens geen dozen nodig
Dus beste mensen wie weet waar ik zo'n doos krijg , of wie heeft een passende doos voor de Tokina ,die hij tegen een kleine vergoeding en verzendkosten kan missen?
Jac.
Natuurlijk heeft een doos geen geldelijke meerwaarde,en eenmaal gekochte spullen verkoop ik sowiezo niet.

Ik vind het voor mijn gevoel fijn als ik alles compleet heb,en daar hoort voor mij de doos ook bij,dat is eigenlijk alles.
Evengoed kan ik het begrijpen dat er genoeg mensen zijn die niet geintresseerd zijn , de bijbehorende doos te hebben.
Om mijn spullen in op te bergen heb ik trouwens geen dozen nodig

Dus beste mensen wie weet waar ik zo'n doos krijg , of wie heeft een passende doos voor de Tokina ,die hij tegen een kleine vergoeding en verzendkosten kan missen?
Jac.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb ondertussen een flink kastje vol met dozen en doosjes staan. Het is toch wel een soort glijmiddel als je je spullen later weer wilt verkopen. Maar als iemand iets te koop heeft zonder doos zegt ik niet direct nee!
Glijmiddel? Gaan mijn gedachte toch ergens anders heen.
Lens is een lens. Heb nog nooit gehoord van iemand die zijn doos van de tv bewaard.
Ik heb het nog nooit begrepen en zal het ook niet begrijpen.
George
Lens is een lens. Heb nog nooit gehoord van iemand die zijn doos van de tv bewaard.
Ik heb het nog nooit begrepen en zal het ook niet begrijpen.
George
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Sommigen bewaren wellicht het glijmiddel in een doos, who cares
Met andere woorden, het is me niet duidelijk waarom op een vriendelijke vraag gelijk een waarde oordeel moet worden gegeven.
Met andere woorden, het is me niet duidelijk waarom op een vriendelijke vraag gelijk een waarde oordeel moet worden gegeven.
- John'47
- Forumlid
Doos Tokina 11-16.
Ik heb de lens, ik heb de doos, ik twijfel waarom en of ik daar aan hecht, maar ik vermoed dat ik de doos wel af wil staan. Laat me er nog even over denken. En als ik hem kwijt wil, hoef ik slechts de verzendkosten terug.
Nikon D810, Sony RX1R II.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Lees het dan maar als katalysator. Je weet wel, een product dat zelf niet gebruikt wordt maar het proces wel bespoedigt.
Ik had beter moeten weten; jullie springen gelijk op zo'n woord...
Ik had beter moeten weten; jullie springen gelijk op zo'n woord...

Mijnreactie heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde. Kan het bericht niet verwijderen, dus zo maar.
George
George