Update forumsoftware
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Update forumsoftware
Ik heb zojuist de forumsoftware vernieuwd; er stond al even een update te wachten. Als het goed is werkt alles nog. Stuur me een PB als je iets ziet dat voordien wel werkte en nu niet meer. Of plaats een reactie in dit draadje.
- Léon Obers
- Forumlid
Re: Update forumsoftware
Ja, merkte even dat het forum i.v.m werkzaamheden uit de lucht was om reacties te kunnen geven. Was slechts een kort moment. (Enkele minuten?)
Verder nog geen vreemde dingen tegengekomen.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Klopt. Het duurde hooguit 10 minuten. Daarom heb ik het ook niet van te voren aangekondigd...Léon Obers schreef:Ja, merkte even dat het forum i.v.m werkzaamheden uit de lucht was om reacties te kunnen geven. Was slechts een kort moment. (Enkele minuten?)
Goed te horen dat alles goed lijkt te werken. Er wordt toch best weer veel veranderd en het is altijd even afwachten wat de effecten zijn op ons forum, zeker nu we best veel zaken zelf getweakt hebben.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Patrick,
Het heeft er alle schijn van dat het veld laatste bericht niet goed meer geupdate wordt.
In mijn browser. En dat kan zijn Chrome, IE of Firefox zie ik niet meer wie er het laatst gepost heeft.
In het topic zijn er soms al drie tot vier nieuwe posts nieuwer dan diegene die achter het topic vermeld wordt
Het heeft er alle schijn van dat het veld laatste bericht niet goed meer geupdate wordt.
In mijn browser. En dat kan zijn Chrome, IE of Firefox zie ik niet meer wie er het laatst gepost heeft.
In het topic zijn er soms al drie tot vier nieuwe posts nieuwer dan diegene die achter het topic vermeld wordt
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Waar zie je dat staan? Kan je een printscreen plaatsen?JanR schreef:Het heeft er alle schijn van dat het veld laatste bericht niet goed meer geupdate wordt.
-
- Forumlid
Printscreen
Als je kijkt in Camera's en dan de bovenste sectie D40 enz, daar zie je jan als laatste poster staan, ga je dan 1 niveau dieper dan komt jan niet meer voor maar lijkt het JaapV te zijn.
Ik heb dat wel in meerdere secties.
Het is toch nog steeds zo dat het laatste geposte bericht in een topic, dat betreffende topic bovenaan plaatst?

Als je kijkt in Camera's en dan de bovenste sectie D40 enz, daar zie je jan als laatste poster staan, ga je dan 1 niveau dieper dan komt jan niet meer voor maar lijkt het JaapV te zijn.
Ik heb dat wel in meerdere secties.
Het is toch nog steeds zo dat het laatste geposte bericht in een topic, dat betreffende topic bovenaan plaatst?
-
- Forumlid
idem met D7000 sectie, maar hoorn666 is bij mij niet de laatste poster als ik doorklik
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Okay. Ik zie het ook, maar heb geen idee wat ik daaraan zou kunnen veranderen... Ik zal vanavond even kijken of ik ergens een knopje kan vinden wat ik nog niet ken wat hier invloed op zou kunnen hebben. Maar ik vraag het me af.
Dit werkte dus tot voor kort wel correct?
Dit werkte dus tot voor kort wel correct?
-
- Forumlid
Ja het heeft altijd uitstekend gewerkt, en het is nu ook weer niet een super probleem, maar het valt wel op.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik zou het nooit gezien hebben omdat ik daar nooit naar kijk. Maar ik ga kijken of ik er wat aan doen. Dank voor het melden!JanR schreef:Ja het heeft altijd uitstekend gewerkt, en het is nu ook weer niet een super probleem, maar het valt wel op.
- Kees
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Hallo,
Dit heb ik ook op mijn IPad, maar dit heb ik al eerder gezien en ook voor de laatste update.
Groeten Kees
Dit heb ik ook op mijn IPad, maar dit heb ik al eerder gezien en ook voor de laatste update.
Groeten Kees
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Dank je Kees!
Ik heb niets kunnen vinden. Ik heb wel wat zaken opnieuw laten uitrekenen, maar die lijken me hier geen effect op te hebben.
Nu is dit ook typisch zo'n ding waar ik zelf niet zo veel aan kan doen. Ik zou het eventueel kunnen vragen op het phpBB forum. Wellicht na de foto's van dit weekend; ik was officiële fotograaf van de intocht hier in Velserbroek en in ons buurdorp Driehuis. Dus heb nog even een paar uurtjes wat te doen.
Als ik nieuwe ontwikkelingen heb meld ik me weer. Als jullie wat te melden hebben lees ik het wel.
Ik heb niets kunnen vinden. Ik heb wel wat zaken opnieuw laten uitrekenen, maar die lijken me hier geen effect op te hebben.
Nu is dit ook typisch zo'n ding waar ik zelf niet zo veel aan kan doen. Ik zou het eventueel kunnen vragen op het phpBB forum. Wellicht na de foto's van dit weekend; ik was officiële fotograaf van de intocht hier in Velserbroek en in ons buurdorp Driehuis. Dus heb nog even een paar uurtjes wat te doen.

Als ik nieuwe ontwikkelingen heb meld ik me weer. Als jullie wat te melden hebben lees ik het wel.