Ik heb vorige week mijn d70s weg gebracht voor de controleservicebeurt. De mazzel heb ik dat het slechts een omweg van 2 minuten is als ik naar mijn werk ga en in wisseldiensten werk.
Heb expres gewacht tot mijn garantie bijna afgelopen zou zijn, zodat evt. gebreken direct binnen de garantie gerepareerd konden worden.
Kan niet anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben (en dan heb ik het niet alleen over de dame achter de balie

Bij het wegbrengen heb ik gelijk mijn 80-200 even na laten kijken. Er zaten een paar vlekken op de frontlens die ik er zelf niet af kreeg. Ik vreesde voor vocht aan de binnenzijde of erger nog beschadigingen aan de buitenkant. De meer dan vriendelijke dame heeft direct het objectief na laten kijken en gelukkig waren het vlekken, die weliswaar moeilijk te verwijderen waren, maar het werd direct kostenloos gedaan.
Waarschijnlijk zijn hondeneusafdrukken de oorzaak geweest.
Verder had ik aangegeven dat ik niet geheel tevreden ben over de scherptstelling en had een voorbeeldfoto op mijn CF kaart laten staan.
Ik kreeg na 6 dagen (incl. weekend) het bericht dat ik mijn camera op kon halen. Woensdag mijn bloedje opgepikt en wat bleek inderdaad lag de scherpte iets achter het scherpstelpunt. De camera is weer als nieuw, keurig schoon en als het goed is, is het probleem van de onscherpte opgelost. Zal hem morgen effe testen, heb toch lang weekend.
Kosten € 49,=
Kortom echt een aanrader en als die aanbieding blijft breng ik hem over een jaar weer weg.
Ik zag overigens op hun site dat ze momenteel vacatures hebben voor camera reparateurs: http://www.nikonservice.nl/vacature.php
Garoeten Irwan