goede fotoprinter

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Plaats reactie
trolletje

goede fotoprinter

Bericht door trolletje » di dec 13 2011 3:54 pm

Ik heb een Canon Pixma IP5000 en die werkt nu (helaas) niet goed meer. Dus ben ik op zoek naar een andere printer. Ik heb deze printer toen gekocht omdat ik er heel goed mooie foto's mee kon afdrukken. Kijk de vergrootte foto's die ik in lijsten heb hangen, laat ik altijd afdrukken. Maar kleine foto's van de kleinkinderen die print ik graag zelf uit. Heeft iemand advies wat voor printer ik zou moeten kopen?

Alvast bedankt!

wblink
Forumlid
Forumlid

Re: goede fotoprinter

Bericht door wblink » di dec 13 2011 4:01 pm

trolletje schreef:Ik heb een Canon Pixma IP5000 en die werkt nu (helaas) niet goed meer. Dus ben ik op zoek naar een andere printer. Ik heb deze printer toen gekocht omdat ik er heel goed mooie foto's mee kon afdrukken. Kijk de vergrootte foto's die ik in lijsten heb hangen, laat ik altijd afdrukken. Maar kleine foto's van de kleinkinderen die print ik graag zelf uit. Heeft iemand advies wat voor printer ik zou moeten kopen?

Alvast bedankt!
Hoi,

Ik heb een Epson P3100 A3+. Een goede fotoprinter op voorwaarde dat je Epson inkt en Epson papier gebruikt.

Momenteel vind ik eigenlijk LATEN afdrukken prettiger. Kosten zijn niet hoger dan zelf printen, je hebt het resultaat alleen later in handen EN het is noodzakelijk een goed gekalibreerde monitor te gebruiken icm een goede afdrukcentrale (ik ben tevreden over profoto.nl).
Willem.

Marwo
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: goede fotoprinter

Bericht door Marwo » di dec 13 2011 6:54 pm

Dit vind ik een fijne printer voor thuisgebruik. Draadloos, dus ook handig bereikbaar voor mijn kinderen vanaf hun laptop.
En voor zijn prijs print hij verassend goed. http://computertotaal.nl/hardware/21396 ... g6150.html
Prijzen (volgens Tweakers) http://tweakers.net/pricewatch/264126/c ... g6150.html
in mijn DoKa zie ik niets...

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”