Onderstaande staat in de helprubriek
Hoe kan ik een afbeelding bij mijn gebruikersnaam plaatsen?
Er kunnen 2 afbeeldingen bij een gebruikersnaam staan als je berichten leest. De eerste afbeelding geeft aan welke rang je hebt, meestal zijn dit sterretjes of blokjes die aangeven hoeveel berichten je geplaatst hebt of wat je status is. Hieronder kan nog een tweede afbeelding staan, beter bekend als een avatar. Deze afbeelding is meestal uniek of persoonlijk voor iedere gebruiker. De beheerders hebben de keuze om avatars al dan niet in te schakelen. Tevens beslissen deze ook over de manier waarop iemand een avatar kan kiezen. Als je dus geen gebruik kan maken van avatars, heeft een beheerder dat zo ingesteld en moet je dus hem/haar contacteren met je vragen hierover.
Maar hoe het nu in werkelijkheid moet staat er niet bij. Maar vraag is dan ook: Hoe zorg ik er voor dat ik een avatar op welke wijze kan plaatsen
Graag een reactie
BEANTWOORDEN HOEFT NIET MEER IK HEB HET AL GEVONDEN
BVD Cor
- Cor Gortzak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Cor
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: Avatar plaatsen
Ik zie het!

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes