Sorry hoor, maar het aanpassen van foto's doen mensen om te helpen of hun idee te geven over iets. Dat is toch ook de reden waarom mensen hier posten?yzf1kr schreef:Tja, dat is net zoals in de normale samenleving, omgekeerd evenredig aan de hoeveelheid goed fatsoen die er heerst.iBub schreef:Het gaat mij inderdaad om de overvloed aan regeltjes die hier gaat heersen.
Als mensen niet meer het geduld en het fatsoen hebben om even goedkeur te vragen voordat ze iets doen, dan krijg je dit soort discussies en regeltjes.
Vroeger vroeg je eerst toestemming, tegenwoordig doe je wat je wil en moet die ander zich maar melden als hij het niet goed vindt.
Ook al is het misschien goed bedoelt, ik vind het toch respectloos.
Het woord respectloos vind ik hier ook totaal niet van toepassing. Het gaat hier niet over respect hebben of niet. Het gaat om elkaar helpen te groeien in de hobby. En als je daarbij voorbeelden gebruik gebaseerd op de foto waar het om gaat is het toch alleen maar goed?
Nog even ter aanvulling: Over het algemeen is dit een super forum waarin juist veel goed fatsoen heerst. Dus dat argument is naar mijn bescheiden mening ook niet van toepassing.
Ik denk gewoon dat we te ver doordraven hier.
Gerard