George Fennes schreef:Op zich als de mogelijkheid wordt geboden om eerst de foto op de "gewone" maximale grote te zien en door de foto aan te klikken op veel groter formaat te zien zou zijn is op zich misschien wel een leuke optie zeker als je wat details wil bestuderen enz.
Extra mogelijkheden als deze zonder al te veel moeite kunnen worden doorgevoerd, waarom niet?
Maar we moeten wel proberen om niet te scherp tegen elkaar te reageren, want daar worden we niet wijzer van
Groetjes George

Idd. Dat gaf ik toch ook aan?
Er is een prima mogelijkheid om de foto eerst in een klein(er) formaat te tonen en als je er dan op klikt, dat 'ie uitvergroot wordt. Daar is toch niks mis mee? Wat zou daar dan nog het bezwaar tegen kunnen zijn? Dat is toch voor iedereen een verbetering?
Sorry hoor, ik probeer juist heel uitgebreid te motiveren waarom ik (en met mij toch ook anderen) dit een goede optie vinden. Juist als mensen alleen maar 'nee' roepen om het 'nee' roepen, dat bevreemd mij...
Probeer juist bij te dragen aan nieuwe ideeën, verbeteringen, verfijningen, e.d. Sorry als ik daarmee zaken wakker geschud heb.