iJoost schreef:http://www.security.nl/artikel/36133/1/ ... efout.html" onclick="window.open(this.href);return false;Osakajin schreef:Ik geloof trouwens dat een webwinkel zich altijd kan herroepen op mogelijke type fouten.
En in wat meer detail:
http://blog.iusmentis.com/2008/01/22/ty ... webwinkel/" onclick="window.open(this.href);return false;
winkelen voor de D800
Re: winkelen voor de D800
Dankje Joost, heel duidelijk, goed geregled lijkt me.
Het is nog steeds akelig rustig, rond levering/beschikbaarheid van de D800(E).
Ik heb mezelf bij diverse grote (en kleine) camera winkels op de notificatie lijst laten zetten, maar nog nergens reactie gekregen...
Nog maar ff geduld hebben dus.

Ik heb mezelf bij diverse grote (en kleine) camera winkels op de notificatie lijst laten zetten, maar nog nergens reactie gekregen...

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik denk dat het tot na de zomer nog wel zo zal blijven.
De camera is inmens populair, en nu komende weken ook het vakantiegeld weer wordt uitgekeerd zullen nog meer mensen naar de winkel rennen.
Het aantal D700's dat 2e hands op de markt verschijnt is trouwens ook enorm, daarvan verwacht ik dat de prijs ook nog wel flink zal dalen.
De camera is inmens populair, en nu komende weken ook het vakantiegeld weer wordt uitgekeerd zullen nog meer mensen naar de winkel rennen.
Het aantal D700's dat 2e hands op de markt verschijnt is trouwens ook enorm, daarvan verwacht ik dat de prijs ook nog wel flink zal dalen.
Hint, probeer het eens bij Camex
CaptainHook schreef:Het is nog steeds akelig rustig, rond levering/beschikbaarheid van de D800(E).![]()
De camera is heel populair en denk dat de camera nog wel lange tijd na de zomer moeilijk leverbaar zal zijn. De huidige prijs zal dus ook nog wel voorlopig gehandhaafd blijven.
knip, tekst verwijderd
koop/verkoop op dit forum is slechts bestemd voor clubleden in de daarvoor bedoelde sectie
Peter, moderator
Ah, exuses., zal het niet merr doen
Ben benieuwd wat de D600 gaat doen na September met de beschikbaarheid en (nieuw)prijs van de D700.
knip, tekst verwijderd
koop/verkoop op dit forum is slechts bestemd voor clubleden in de daarvoor bedoelde sectie
Peter, moderator
Ah, exuses., zal het niet merr doen

Ben benieuwd wat de D600 gaat doen na September met de beschikbaarheid en (nieuw)prijs van de D700.
yzf1kr schreef:Ik denk dat het tot na de zomer nog wel zo zal blijven.
Nog steeds nergens de D800E verkrijgbaar.
Ook op amazon.de is het akelig stil.
Je zou haast gaan denken dat door de al ontdekte kinderziektes (hangups e.d., focus issues) alle huidige leveringen on-hold staan.

Je zou haast gaan denken dat door de al ontdekte kinderziektes (hangups e.d., focus issues) alle huidige leveringen on-hold staan.

- woudew
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik denk eerder dat Nikon er op dit moment niet genoeg kan maken om alle belangstellenden er 1 te verkopen.CaptainHook schreef:Nog steeds nergens de D800E verkrijgbaar.![]()
![]()
(maar ja, ik heb gemakkelijk praten)
Beide camera's worden op dezelfde productielijn gemaakt, ervan uitgaande dat de productie verhoudingen niet het zelfde zijn (in het voordeel van de D800)...en dat de vraag voro de D800E veel hoger is dan verwacht.
Ze schijnen wel binnen te druppelen..in Nederland.
Ik heb ook makkelijk praten, ik heb er geen een nodig
Ze schijnen wel binnen te druppelen..in Nederland.
Ik heb ook makkelijk praten, ik heb er geen een nodig

woudew schreef:Ik denk eerder dat Nikon er op dit moment niet genoeg kan maken om alle belangstellenden er 1 te verkopen.CaptainHook schreef:Nog steeds nergens de D800E verkrijgbaar.![]()
![]()
(maar ja, ik heb gemakkelijk praten)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb inmiddels linkjes naar alle D800E productpagina's van alle prodealers onder de knop, en nu maar elke dag een paar keer kijken 
Dat voorrang voor NPS eerder in dit draadje snap ik niet. Ben al jaren lid maar heb nog nooit bij een winkel kunnen/hoeven opgeven dat ik lid ben. Staat ook in webshops nooit op een bestelformulier. Of moet je daarvoor persoonlijk aanpappen bij winkeleigenaren?

Dat voorrang voor NPS eerder in dit draadje snap ik niet. Ben al jaren lid maar heb nog nooit bij een winkel kunnen/hoeven opgeven dat ik lid ben. Staat ook in webshops nooit op een bestelformulier. Of moet je daarvoor persoonlijk aanpappen bij winkeleigenaren?
Nodig, nodig?Osakajin schreef: Ik heb ook makkelijk praten, ik heb er geen een nodig![]()
Nodig is een groot woord... Het is meer een kwestie van NAS...

Één ding is zeker: met een D800E wordt ik nog kritischer op m'n eigen foto's. :mrgreen:
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
@ElRonno:

-
- Forumlid
Volgens betrouwbare bronnen moeten er toch aardig wat op lager liggen bij DHL in Helden Panningen .
Jac
Jac
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fot ... nd=12&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;