[Ondersteunde camera's]
D90, D3100, D3200, D5000, D5100, D7000, D4, D800, D800E
Download:
http://www.nikonimglib.com/dcdata/index.html#os-windows" onclick="window.open(this.href);return false;
Die is ingehaald door de D800. De D300s is volgens mij nog steeds het laatste professionele DX model, en die staat er ook niet tussen. Fijn beleid van Nikon, maar je doet er niks aan.Pluruk schreef:Jammer dat de D700 niet mee mag doen, veel te oud natuurlijk.
Bert
Het is ook geen ramp, de RAW-converter in CS doet het automatisch voor de RAW-files. Voor Jpeg-files was het handig geweest, als je snel wat wilt plaatsen direct uit / vanaf de camera.Tom schreef:Die is ingehaald door de D800. De D300s is volgens mij nog steeds het laatste professionele DX model, en die staat er ook niet tussen. Fijn beleid van Nikon, maar je doet er niks aan.Pluruk schreef:Jammer dat de D700 niet mee mag doen, veel te oud natuurlijk.
Bert
*Misschien probeert de foto industrie op deze manier de kleding industrie (mode) voorbij te streven.Tom schreef:Die is ingehaald door de D800. De D300s is volgens mij nog steeds het laatste professionele DX model, en die staat er ook niet tussen. Fijn beleid van Nikon, maar je doet er niks aan.Pluruk schreef:Jammer dat de D700 niet mee mag doen, veel te oud natuurlijk.
Bert
Pluruk schreef:Jammer dat de D700 niet mee mag doen, veel te oud natuurlijk.
Bert
Dat is inderdaad jammer. Een nieuw objectief als de 24-85mm VR wordt dus niet herkend door de D700, althans de vertekening wordt niet gecorrigeerd.Pluruk schreef:Jammer dat de D700 niet mee mag doen, veel te oud natuurlijk.
Bert
Geen antwoord op deze vraag.DannySan schreef:Ik heb de update zojuist toegepast maar ik vroeg me af, zetten jullie zaken als 'lensvertekeningscorrectie' aan?
(en ruisonderdrukking?)
Ik had ergens gelezen dat je dat beter uit kon zetten, dat kwam de snelheid alleen maar ten goede; dus nu ben ik toch wel nieuwsgierig...
Op verkeerde been gezet door,yzf1kr schreef:Pluruk schreef:Jammer dat de D700 niet mee mag doen, veel te oud natuurlijk.
Bert
De D300s en D700 hebben geen lenscorrectie ingebouwd, heeft dus ook weinig zin om dit te updaten.